دانلود مقاله | دانشجو.دانلود | بلاگ

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود

ساخت وبلاگ
لیست خرید لوازم التحریر برای شروع سال تحصیلی مدارس

لیست خرید لوازم التحریر برای شروع سال تحصیلی مدارس

در این مقاله مطالبی درباره لیست خرید لوازم التحریر را به صورت مختصر و مفید بررسی خواهیم کرد. وقتی به اواخر شهریور ماه نزدیک می شویم، اکثر خانواده ها به شدت درگیر مدارس ‏فرزندان‌شان می شوند. اما بخش بااهمیتی که کمی جلوتر از مهر ماه می بایست به آن ‏توجه ویژه‌ای شود، تهیه لوازم ضروری مدرسه برای بچه هاست. منظورمان لوازم التحریر ‏است.

اگر یک بار دغدغه‌ی تهیه‌ی لیست خرید لوازم التحریر را داشته اید، حتماً درک خواهید کرد ‏که چه کار مهم و طاقت فرسایی است.‏ ما در این مقاله قصد داریم در خصوص لوازم التحریر بچه هایی صحبت کنیم که هنوز ‏پیش دبستانی هستند یا نهایتا به کلاس اول می روند.

آن چیزی که عیان است، سن و ‏سال کم این‌گونه دانش آموزان است که تهیه لیست خرید لوازم التحریر را سخت‌تر می کند، چرا که در ‏درجه اول باید وسایل را طوری انتخاب کنیم که سلامت آنها را به خطر نیندازد. حال با ‏ما همراه باشید تا به شما بگوییم که می بایست چه نکاتی را رعایت کنید.‏

لیست خرید لوازم التحریر

از دو لحاظ می توان این مورد را بررسی کرد. اول اینکه مدادها به روش های مختلفی ‏تولید می شوند. یعنی ممکن است در تولید آنها از ترکیباتی مانند: خاک رس، گرافیت و ‏اندکی دوده استفاده شود.

حال میزان هر کدام از این ترکیبات، می تواند متفاوت باشد. ‏بنابراین، باید مدادی را خریداری کنید که نوکش سفت تر باشد. هم به این دلیل که زود ‏نشکند و به صرفه باشد و هم اینکه نیاز به تراش کردن نداشته باشد، چرا که بچه ها در ‏آن سن و سال شاید به خوبی روش تراش کردن را ندانند.

البته از خریدن مدادهای با ‏نوک خیلی سفت هم جداً خودداری کنید، چون نوشتن با این‌گونه مدادها دشوارتر است و ‏اگر زمان تراشیده شوند، نوک‌شان خیلی تیز می شود و ممکن است در صورت شیطنت، ‏به بچه آسیب برساند.‏

لیست خرید لوازم التحریر

انتخاب صحیح خودکار

متعجب نشوید! استفاده از خودکار، دیگر دبستانی و غیر دبستانی نمی شناسد، فقط ‏کافیست در انتخاب آن کمی دقت کنید. توصیه می کنیم خودکاری که جنس بدنه‌اش ‏سبک‌تر باشد را انتخاب کنید.

همچنین حتما خودکاری خریداری شده در داشته باشد. ( ‏اگر جوهر پس نداد، کیف و کتاب را خراب نکند ). شما والدین عزیز باید دقت کنید که ‏اگر فرزندتان آلرژی دارد و یا کلاً بچه‌ی حساسی است، برایش خودکارهای معطر ‏خریداری نکنید، چون ممکن است در طول زمان آزارش دهد. بهتر است خودکارهایی را ‏انتخاب کنید که پوشش پلاستیکی دارند؛ همچنین خودکار با مقطع سه گوش بهتر در ‏انگشتان دست قرار می گیرد.‏

مداد تراش

انتخاب مداد تراش خوب

اگر می خواهید برای فرزندتان، وسایلی مانند: گونیا، خط کش، پرگار و یا حتی نقاله ‏بخرید، توصیه می کنیم که از جنس پلاستیکی استفاده کنید، چرا که همه این وسایل ‏نوک‌های تیز دارند، و امکان آسیب رسانی‌شان زیاد است.

برای مداد تراش نیز حتما از ‏نوع مخزن دارش خریداری کنید. برای خرید پاک‌کن هم از انواعی استفاده کنید که بند ‏دارند، چرا که به دلیل کوچک بودنشان امکان گم شدن این‌گونه وسایل بالاست.‏

ماژیک

انتخاب صحیح ماژیک

ماژیک و یا مداد شمعی ها از وسایلی‌اند که بچه ها زیاد به دنبال آنها هستند. اما والدین ‏باید مراقب باشند تا از طرف این‌گونه وسایل به بچه ها آسیبی نرسد. اکثر این موارد، یا ‏آلرژی‌زا هستند و یا سمی. پس توصیه می کنیم که حتما این گونه وسایل را روکش‌دار ‏تهیه کنند. برای ماژیک ها هم حتما از مارک‌های معتبر بهره ببرید. برای خرید این ‏ابزارها نیز از رنگ هایی استفاده کنید که چشم ها را کمتر خسته می کند، مانند: رنگ ‏های فسفری و یا هر رنگ روشن دیگری.‏

دفتر

انتخاب صحیح دفتر

برای بچه های کوچک معمولاً دفاتری را باید استفاده کرد که کم حجم باشند. اول اینکه ‏نباید خیلی دیر تمام شود، چون حوصله بچه را سر می برد، دوم اینکه دفاتر با قطرهای ‏بزرگ، سنگین است و جابجا کردنش را برای بچه سخت خواهد کرد. توصیه هم می کنیم ‏که دفاتر را رنگارنگ و با جلدهای مختلف تهیه کنید تا ضمن تنوع و احساس خوب ‏برای بچه، دفترهای مخصوص هر درس را گم اشتباه نگیرد.‏

شما میتوانید برای خرید لوازم التحریر با کیفیت ، متنوع و ارزان به فروشگاه اینترنتی بهارینو مراجعه نمایید و به صورت آنلاین خرید نمایید.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلودبهارينو,خريد نوشت افزار و لوازم التحرير,فروش اينترنتي لوازم التحرير,فروشگاه لوازم التحرير بهارينو,فروشگاه اينترنتي لوازم التحرير ارزان,فروشگاه اينترنتي بهارينو,...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 474 تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت: 21:41

اولین نوبت سفارت برای کشورهای حوزه شنگن برای چه تاریخی است؟

اولین نوبت سفارت برای کشورهای حوزه شنگن برای چه تاریخی است؟

 

در حال حاضر تقاضای ویزای توریستی و تجاری کشورهای حوزه شنگن بسیار بالا است و همین موضوع باعث شده تا دریافت اولین نوبت وقت سفارت برای برخی کشورها چند ماه طول بکشد.

وقت سفارت آلمان حداقل ۶ ماه آینده

وقت سفارت ایتالیا فوری ۱ هفته‌ای عادی ۱ ماه آینده

وقت سفارت اسپانیا فوری ۱ هفته

وقت سفارت فرانسه ۴۵ روز آینده

وقت سفارت بلژیک ۳۰ روز آینده

وقت سفارت یونان ۳۰ روز آینده

وقت سفارت هلند ۵۰ روز آینده

وقت سفارت اتریش ۳۰ روز آینده

لازم به ذکر است که تاریخ های اعلام شده مربوط به وقت سفارت برای ویزاهای توریستی و تجاری است وقت سفارت تحصیلی این کشورها حداقل برای ۱ سال آینده قابل رزرو شدن است.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 553 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 23:37

چگونه ویزای کانادا بگیریم؟ شرایط و هزینه دریافت ویزای کانادا ۵ ساله

چگونه ویزای کانادا بگیریم؟ شرایط و هزینه دریافت ویزای کانادا ۵ ساله

 

ویزای کانادا یکی از آن ویزاهایی‌ست که با وجود برخورداری از محبوبیت فراوان در میان گردشگران، سختی‌های خاصی را به علاقمندان‌اش تحمیل می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در مقابل گردشگران قرار دارد، عدم وجود سفارت کانادا در ایران است و این امر موجب می‌شود که گردشگران ملزم به سفری ناخواسته به یکی از کشورهای همسایه ایران شوند تا رضایت یکی از کنسول‌گری‌های کانادا در خارج از کشور را جلب کنند. در این میان شاید مهم‌ترین قسمت اقدام برای اخذ ویزای کانادا، پس از تکمیل مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا، گرفتن وقت سفارت کانادا باشد.

 

ویزای مولتی کانادا که به آن ویزای پنج ساله کانادا نیز گفته می‌شود، اجازه ورود و خروج مکرر را به دارنده ویزا می‌دهد. لازم به ذکر است که دارندگان ویزای تک ورودی کانادا و ویزای مولتی کانادا، در هر بار ورود به کانادا، تنها اجازه کمتر از 6 ماه اقامت در کانادا را دارند. این نوع از ویزای کانادا که به ویزای 5 ساله کانادا نیز معروف است، اعتباری ده ساله دارد. اما از آنجایی که اعتبار پاسپورت ایرانی 5 ساله است، تنها 5 سال می‌توان از اعبتار این نوع ویزای کانادا استفاده نمود. کانادا در حال حاضر احتیاج به تعیین وقت سفارت ندارد و انگشت نگاری را در هر روز و هر زمانی که فرصت دارید می توانید انجام دهید. با خرید یک تور استانبول می‌توانید کار انگشتنگاری ویزای خود را انجام دهید. برای اخذ ویزای کانادا کافی است مدارک زیر را داشته باشید:

 

اصل پاسپورت و پاسپورت‌های قبلی

سوابق سفر (حداقل دو ویزای شنگن)

تمکن مالی (حداقل ۱۰۰ میلیون تومان برای هر نفر)

پرینت حساب بانکی ۶ ماهه

مدارک شغلی، سه فیش حقوقی آخر و سوابق بیمه

ترجمه شناسنامه، سند ازدواج و سند ملکی

دعوتنامه (احتمال قبول شدن ویزای شما را افزایش می‌دهد)

یک قطعه عکس

 

در صورت ریجکت شدن ویزای کانادا، شما می‌توانید مجدد درخواست خود را ارسال کنید. این پروسه مانند ویزای شینگن

نیست و محدودیتی در تعداد ارسال درخواست مجدد به سفارت کانادا و نیاز به دریافت وقت سفارت وجود ندارد.

 

هزینه اخذ وقت سفارت کانادا توسط آژانس خسروان سیر ۳۸۵ دلار برای هر نفر است.

 

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 672 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 23:37

چگونه بفهمیم فندک زیپو اصل است یا تقلبی؟

چگونه بفهمیم فندک زیپو اصل است یا تقلبی؟

 فندک های زیپو چیز پیچیده ای ندارند و درک ساختمان آن بسیار ساده است. این فندک بنزینی سنگی دارای محفظه‌ای است که بنزین در آن ریخته می‌شود و از طریق نمد مخصوص جذب شده و وارد فتیله می‌شود. از آنجایی که بنزین ماده ای فرار و بخار شونده است همیشه بخار بنزین دور فتیله را احاطه نموده است و شما هنگامی که جرقه‌زن را می‌چرخانید در اثر تماس جرقه زن با سنگ، جرقه حاصل شده و فتیله آتش می گیرد.

انواع فندک زیپو

فندک های مختلف، به خصوص فندک های تولید شده در کمپانی زیپو، همواره جزو ارزشمندترین هدایا، محسوب میشوند. طراحی های خاص و زیبا، کیفیت متریال بالا و حتی  صدای دلنشین! حاصل از باز و بسته کردن درب فندک، همگی جزو مواردی است که این محصول را حتی برای افراد غیر سیگاری! جذاب می نماید. این هدیه بسیار ارزنده، دارای رنج قیمتی بسیار متفاوت از حدود ۲۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان میباشد. بنابراین نباید انتظار داشت که همه ی این مدل ها دارای کیفیت مشابهی باشند! در ادامه به صورت کلی، طیف های قیمتی شناخته شده زیپو و مزایا و معایب هرکدام را مرور خواهیم کرد:

 

٫1مدل های زیپو ساده رنگی:

این دسته از فندک های زیپو، جزو دسته بندی های با قیمت مناسب تر محسوب میشوند و دارای رنج قیمتی در متوسط رو به پایین می باشند. نقطه ضعف اصلی این مدل ها این است که ممکن است در اثر استفاده و به مرور زمان، رنگ بدنه ی آنها به خصوص در قسمت تماس با انگشت شست تغییر کند و کمرنگ شود. فراموش نکنید که این مدل ها در رنج قیمتی بسیار مناسبی قرار دارند و به نسبت قیمت خود بسیار ارزنده هستند.

٫2مدل های زیپو براق:

این دسته از مدل های زیپو، دارای ظاهری بسیار جذاب و براق هستند. معروفترین مدل محبوب در این زمینه مدل زیپو ۱۵۰zl یا زیپو Black Ice میباشد که جزو پرفروشترین محصولات تاریخ کمپانی زیپو محسوب میشود. رنگ Black Ice رنگ خاصی است که جزو علایم انحصاری ثبت شده شرکت زیپو محسوب میشود و ترکیبی خاص دارد که در هر زاویه ای از نور به یک سبک دیده میشود. در بعضی زوایا کاملا مشکی، در بعضی از زوایا کاملا نقره ای و حتی گاهی به حدی براق و مشابه آیینه!!

نقطه ضعف اصلی این مدل ها در این است که اثر انگشت غالبا به طور واضح روی بدنه ی اینها باقی میماند و نیاز است که گهگاه سطح اینها با یک تکه پارچه تمیز شود.

توجه داشته باشید که رنگ Black Ice تا حدی محبوب و متداول است که زمینه ی رنگ مورد استفاده در بسیاری از مدل های دیگر کمپانی زیپو میباشد.

۳٫مدل هایی زیپو با طراحی برجسته:

این دسته از مدل ها، مدل هایی هستند که به نحوی دارای طراحی برجسته و بدنه ی سنگین تر هستند و غالبا رنج قیمتی بالاتر دارند.

اما چگونه متوجه شویم که فندک زیپو اصل است یا خیر؟

تشخیص اصل بودن آن کار چندان آسانی نیست، شما می توانید از حک زیر فندک متوجه این امر شوید. فندک های تقلبی حکی نامتعادل دارند به گونه ای که بخشی از آن عمیق تر و بخشی کم عمق تر است. اگر قصد خرید دارید از فروشنده بخواهید که کد فندک را به شما بگوید و یا در کاتالوگ به شما نشان دهد.

همراه ما باشید با محصولات اصل زیر

 

 

خرید سیگار | خرید ویپ | خرید پیپ | خرید فندک زیپو

 

فروشگاه دیجی زیپو

 
دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 562 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 23:36

چه کشورهایی در حوزه شنگن وقت سفارت فوری میدهند؟

چه کشورهایی در حوزه شنگن وقت سفارت فوری میدهند؟

با توجه به تقاضای شدید برای تعیین وقت سفارت، برخی از سفارت‌ها مانند آلمان اولین نوبت مصاحبه خود را برای ویزای توریستی  ۶ ماه آینده اعلام می‌کنند. با این حال اگر شما قصد سفر به آلمان را داشته باشید با توجه به مدت زمان صدور ویزا می‌توانید ۷ ماه آینده به کشور آلمان سفر کنید. 

فرض کنید که می‌خواهید ۳ ماه آینده در کشور آلمان باشید، برای حل این مسئله یک راهکار وجود دارد. 

در حال حاضر شما می‌توانید وقت سفارت اسپانیا و وقت سفارت ایتالیا را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. شما با داشتن ویزای اسپانیا و ایتالیا می‌توانید به ۲۶ کشور شنگن سفر کنید، حتی کشور آلمان!

  به غیر از اسپانیا و ایتالیا، می‌توان از وقت سفارت یونان و وقت سفارت اتریش را برای چند هفته آینده دریافت کرد، اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که مصاحبه با سفارت برخی از این کشورها نیازمند دعوتنامه است.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 520 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 23:35

حدید و شرف شمس

حدید و شرف شمس

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها اگر نگاهی به ویترین طلافروش ها و یا مغازه های سنگ های زینتی و قیمتی داشته باشید، برگه ای با عنوان حکاکی دعای شرف الشمس به روی انگشتر و یا عقیق گردنبند نظر شما را جلب می‌کند.
 
با گذری به بازار بزرگ تهران و سنگ تراش های زینتی متوجه می‌شوید که  19 فروردین ماه کار و کاسبی این قشر از پیشه‌گران رونق خاصی دارد و برای برآورده شدن حاجات مردم قلم برمی‌دارند و مته می‌زنند.
 
نگین یا انگشتر وآویز شرف شمس برای ایمنى در سفرها و دفع از بدى ها حفظ وحفاظت جان و خیر و نیکى وافزایش رزق وروزی وآرامش رفع چشم زخم براورده شدن حاجات وآرزوها و درمان عمومی جسم وروح مخصوصاً افزایش قدرت بدنی و هاله نورانی اطراف بدن وبخاطر مصرف عقیق زرد آن باعث پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش شده و بر روی هضم و جذب غذا و گردش خون در بدن وچاکرای ۳ وغددپانراس ولوزالمعده وجواره مرتبط با این دو غدد تأثیر فوق العاده ای دارد .
 
برخی میگویند: نوشته شرف شمس شامل ۵ اسم اعظم خداوند است برخی دیگربه این باورند که شرف شمس امضاء رمزی مولا علی (ع) است ، برخی به ثبت نام موکل شمس را قبول دارند برخی می گویند دعای شرف شمس روی انگشتر حضرت سلیمان (ع)همراه با عبارت «لااله الالله الملک الحق المبین ویا الملک لله» حک شده بوده ولیکن عظمت شرف شمس و آداب نوشتاری باطنی آن بالا تر از همه اینها است وحک کردن یا نوشتن آن کار هر کسی که واقف به علوم غریبه نیست نمی باشد ، در سال یکبار شرایط مهیا میشود تا موکلین خورشید به زمین بیایند و خورشید در بهترین موقعیت خود در کل کهکشانها قرار گیرد تا خورشید در آن زمان نسبت به سایر کواکب روی زمین قدرت بیشتری داشته باشد.
 
برخی می‌گویند نقش شرف شمس کلمات الله ، جمیل ، رحمن ، مومن و نور است که بجای نقش کلمات از پنج حرف اول آنها بصورت «ا.ج.ر.م.ن» میتوان استفاده کرد .
 
شرف شمس دارای اثرات و خواص بیشماری است که نمى توان آن را انکار نمود، چنانکه فردى را نزد حاکمى به سبب جرمى مى بردند حضرت صادق (ع) فرمود که انگشترى عقیق به او برسانند، انگشترى به او رساندند و مکروهى به او نرسید .
 
یا شخصى را از برابر حضرت امام محمد باقر (ع) گذرانیدند تازیانه بسیار بر او زده بودند . حضرت فرمود: انگشتر عقیق او کجاست، اگر با او مى بود تازیانه نمى خورد . یا آنکه کسى نزد حضرت خاتم (ص) آمد و شکوه نمود که دزد در راه اموال مرا ربود، حضرت فرمود: چرا انگشتر عقیق در دست نداشتى که آن از هر بدى آدمى را نگاه مى‌دارد .
 

 
سلیمان به گاهی اوقات ، انگشترش را در اختیار برخى از خدمتکارانش قرار مى داد. روزى شیطان آمد و خادم او را گول زد و انگشتر را از او ستاند و آن را در دست نهاد ، نتیجه آن شد که تمام شیاطین و جن و انس و پرندگان و وحوش مسخر او گشتند و آن حضرت در جست و جوى انگشتر شد ولى آن را نیافت . سرانجام شیطان ترسید که مردم متوجه حیله او شوند آن را به دریا انداخت . خداى – عزوجل – ماهى را مأمور به بلعیدن آن انگشتر نمود ، بنى اسرائیل چهل روز در جست و جوى حضرت سلیمان بودند و از آن طرف سلیمان در ساحل دریا به دنبال انگشتر بود و با گریه و زارى به سوى خداى تبارک و تعالى استغفار مى نمود و از این اتفاق به جانب خدا توبه مى کرد . پس از چهل روز به صیادى رسید که ماهى صید مى کرد ، حضرت سلیمان به او کمک نمود . آن صیاد پس از صید ، یک ماهى به سلیمان داد ، او شکم ماهى را شکافت انگشتر خود را در آن دید و انگشتر را به دست کرد و شیاطین و جن و انس و پرندگان و وحوش در برابرش خضوع کردند و پادشاهى او به همان حالت اول بازگشت و حضرت ، آن شیطان (که انگشتر را ربوده بود) به همراه لشگرى که همراه او بودند به وسیله اسماء الهى حبس نمود و عده اى را در دل دریا و بعضى را در میان سنگ و صخره ها زندانى نمود و آن شیاطین تا روز قیامت زندانى و معذب هستند .
 
حضرت محمد(ص) فرمودند: (یا على) همانا عقیق اولین کوهى است که به ربوبیت خداى متعال و نبوت من و وصى بودن تو و امامت فرزندانت و اختصاص داشتن بهشت به پیروان تو و اختصاص آتش به دشمنان تو شهادت داده است. از شرف شمس همه بعنوان نمونه ای از خاتم سلیمانى نام برده اند و آن را به عوالم خمسه تفسیر کرده اند و رازی از تورات و انجیل و قرآن می دانند که در کتاب شمس معارف کبرى جلد اول مطالب بیشتری در خواص شرف شمس آورده شده وحضرت آیت الله حسن زاده آملی وشیخ بهای به مطالب بیشتری در این زمینه اشاره فرموده اند .
 
پیامبر اکرم (ص) هم می‌فرمایند: «هر کس یکی ازعقیق‌های سرخ و زرد وسفید را در دست داشته باشد جز خیر و نیکی و فراخی روزی و سلامتی ازجمیع بلا‌ها نمی‌بیند و از شر پادشاه ظالم و از هر چه آدمی از آن می‌ترسد و حذر می‌کند امان می‌یابد.
ارزش سنگ عقیق مخصوصاً عقیقی که مزیّن به شرف شمس باشد را نمی توان در چند جمله بیان نمود ، پیامبران و ائمه اطهار (ع) بر سنگهای انگشتر صحه گذاشته اند اما نه به خاطر آنکه اثرى جادویى دارند، بلکه آن نگین هرچه باشد برگزیده شده و براى دارنده آن اثراتى از جمله فتح مهمات و دفع بلیات و غیره دارد و اثرات آنها ذاتى نیست و از جانب خداى تعالى است . پس اگر کسى اثر آنچه را که همراه خود مى دارد ، ذاتى و مستقل بداند به خداى یگانه شرک ورزیده است . همه ملک سلیمان را خداوند در انگشتر او قرار داده بود، هرگاه سلیمان آن در دست مى گذاشت تمامى جن و انس و شیاطین و همه پرندگان و وحوش به نزد وى حاضر گشته و از او اطاعت مى کردند . باد مأمور حمل تخت او بود و همه شیاطین و انسانها و پرندگان و چهار پایانى که تحت اوامرش بودند همگى آنها را جابه جا مى نمود.
خواص دعای شرف الشمس چیست؟
انگشتر شرف الشمس
حرز اختصاصی شرف الشمس
حرز شرف الشمس باید روی عقیق زرد رنگ نوشته شود و اگر این سنگ در دسترس نبود، روی یک تکه کاغذ به رنگ زرد. در این حرز ۵ اسم اعظم خداوند به شیوه مخصوصی نوشته می‌شود که حکاکی آن کار هر کسی نیست. می‌گویند نویسنده این اسامی باید فرد آگاه و پاکی باشد و بتواند قوانین نوشتن این حرز را رعایت کند. در نوشتن شرف الشمس، هیچ خطی نباید دوبار کشیده شود، سوراخ‌های ستاره و میم و‌ها و واو نباید بسته باشد، خطوط ابتدا و انتهای ستاره نباید یگدیگر را قطع کنند، اندازه الف‌ها یکسان باشد، واو آخر روی تمام نقش کشیده شود و اگر متن، روی کاغذ نوشته می‌شود، به جای جوهر از گلاب و زعفران استفاده شود.
 
معمولا روی سنگ شرف الشمس کلمات الله، جمیل، رحمان، مومن و نور با خطوط مخصوصی که برای این کار تعریف شده حکاکی می‌شود. البته گاهی حکاکان شرف الشمس به جای نوشته، از نقوشی استفاده می‌کنند که معرف همین کلمات هستند ودر واقع حروفی هستند که از تورات، ‌ انجیل و قرآن گرفته شده‌اند. گاهی هم به جای این نقش‌ها و کلمات پنج حرف اول آن‌ها یعنی الف، جیم، ر، میم و نون نوشته می‌شود.
 
اما به جز این‌ها، شرف الشمس چند شرط دیگر هم دارد. اینکه در ساعات مشخصی از روز نوزدهم برج حمل نوشته شود و به نام کسی باشد که قرار است از آن دائما استفاده کند. به همین دلیل است که بین شرف الشمس‌هایی که در بازار فروخته می‌شوند نمونه غیر اصل زیاد است. چون اطلاعی از زمان حکاکی آن‌ها، جنس سنگ و نویسنده خطوط آن در دست نیست و مهم‌تر از همه، سنگ به نام استفاده کننده آن حکاکی نشده است. سنگ‌های شرف الشمس در صورت نیاز، در سال‌های بعد درست در روز ۱۹فروردین ماه بازنویسی می‌شوند اما خیلی‌ها معتقدند اگر سنگ به درستی حکاکی شده باشد نیازی به بازنویسی ندارد.
خواص دعای شرف الشمس چیست؟
حروف شرف الشمس
دعای شرف الشمس
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
اَللّهُم اِنّی اَسئَلُكَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِكَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه ‍ ِی كالكَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمكَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.
سنگ حدید چیست؟
سنگ حدید کریستال ماتی با سختی ۵.۵ الی ۶ و رنگ سیاه یا خاکستری که به آن هماتیت (Hematite) یا سنگ خون هم می‌گویند و در احادیث اسلامی از آن به حدید صینی تعبیر شده است. سنگ حدیدی که در تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد از نوع آبی مایل به خاکستری است که دارای جلای مناسب و براق فلزی است. از سنگ حدید به عنوان مهره، تسبیح، نگین انگشتر و گردن‌آویز استفاده می‌شود.
دعای روی انگشتر حدید
روایت است که مردی از حاکمی می‌ترسید و از امام صادق (ع) راهکاری برای رفع این ترس خواست. امام صادق (ع) فرمود:
«انگشتری تهیه کن که نگین آن حدید صینی باشد و بر روی آن سه جمله در سه سطر بنویس:
اعوذ بجلال الله
اعوذ بکلمات الله
اعوذ برسول الله
و بر پشت نگین، دوجمله در دو سطر بنویس:
امنت بالله و کتبه
انی واثق بالله و رسله
و بعد دور نگین بنویس:
«اشهد ان لا اله الا الله مخلصا

موارد استفاده انگشتر سنگ حدید
امام صادق فرمود: این انگشتری را در موارد زیر در دست کن:

    زمانی که از اذیت و آزار یکی از مردم هراس پیدا کردی و یا برای نجات از شر دشمنان
    در جایی که در امور و نیازهایت با مشکل و سختی مواجه شدی، پس به خواست خدا بر تو آسان خواهد شد.
    با آویختن آن بر گردن زنی که زایمان بر او سخت شده، به خواست خدا وضع حمل او آسان می‌شود؛
    و همچنین این سنگ چشم زخم را از کسی که چشم زخم خورده برطرف می‌کند و اثر آن را از بین می‌برد.


محافظت از انگشتر سنگ حدید
امام صادق (ع) فرمود: «این انگشتری را از نجاست و بوی گند و بد حفظ کن و آن را داخل حمام و دستشویی نبر! پس هر کس بر جان خودش ایمن نیست و از هلاکت می‌ترسد از این انگشتری استفاده کند و آن را از دشمنانت بپوشان تا مبادا از آن استفاده کنند و آن را به کسی نده مگر آن که او هم از شیعیان باشد و به او مطمئن باشی.»


مشخصات سنگ حدید اصل
برای تشخیص سنگ حدید اصل می‌توانید آن را بر روی ظروف یا کاشی‌هایی از جنس چینی که لعاب ندارند بکشید؛ سنگ حدید اصل خط قرمزی را ایجاد می‌کند. البته باید مراقب خش افتادن بر روی خود نگین حدید باشید.

قیمت سنگ حدید
نگین سنگ حدید با توجه به اندازه و وزنی که دارد بعد از حکاکی قیمتش حدود ۲۵ الی ۵۰ هزار تومان (در حال حاضر) است. انگشتر دارای نگین حدید هم با توجه به میزان کاری که بر روی آن شده قیمتش از ۱۰۰ هزار تومان به بالاست.

خواص سنگ حدید

    سنگ حدید را مانند یک حرز می‌دانند که می‌تواند بلا را دفع کند و اثر آن را خنثی سازد و به منظور ایمنی و محافظت در برابر خطرات و غلبه بر دشمنان کاربرد دارد.
    سنگ حدید هفت جلاله می‌تواند در باطل کردن سحر و جادو و محافظت از شر جن کاربرد داشته باشد.


خواص درمانی سنگ حدید
برای سنگ حدید خواص فراوانی بیان شده که مهم‌ترین این خواص به شرح زیر است:

    تقویت قلب
    تنظیم گردش خون
    درمان فشار خون
    تصفیه خون
    تحریک جذب آهن توسط خون و درمان کم‌خونی
    تسکین درد‌های آرتروز و انقباضات ماهیچه‌ای
    ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
    ایجاد قدرت، استقامت و نشاط
    تقویت تمرکز و حافظه
    ممانعت از جذب امواج منفی دیگران
    تقویت اعتماد به نفس و اراده
    غلبه بر وسواس عملی و اعتیاد
    درمان پرخوری و مصرف دخانیات
    درمان اضطراب و بی‌خوابی
    کمک به تعادل بدن
    بهبود جذب اکسیژن توسط بدن


شارژ سنگ حدید
ماده اصلی سنگ حدید از آهن است پس بهتر است که آن را با آب نشویید. همچنین می‌توانید برای شارژ مجدد، آن را در نمک خشک دریا (اگر در دسترس نبود از نمک معمولی استفاده کنید) قرار بدهید و روی آن را بپوشانید. همچنین می‌توانید با استفاده از تابش نور خورشید (به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه) آن را شارژ کنید.

سنگ حدید در احادیث
در مناقب آمده است که یکی از انگشتر‌های امام علی (ع) حدید صینی بوده است.
 
امام صادق (ع):

    «بد نمی‌دانم در دست کردن انگشتر حدید را وقتی که به دیدن کسی رود که از او ترسد از اهل شر برای آن که شر او ساکن می‌شود و انگشتر حدید شیاطین را دور می‌کند و به درستی که هر کسی که انگشتر در دست کند با نظر کردن به آن خداوند زیارت یا حج یا عمره در نامه عمل او بنویسد که ثوابش ثواب پیامبران و صالحان باشد.»
    «دوست دارم هر مؤمنی پنج انگشتر در دست داشته باشد (عقیق، فیروزه، یاقوت، دُر نجف و حدید صینی) و هنگام رویارویی و برخورد با دشمنان دست کردن انگشتر حدید صینی را مکروه نمی‌دانم، بلکه بسیار دوست دارم تا آتش شر آن‌ها را خاموش کند. پس همانا انگشتر حدید صینی، اجنه و انسان‌های شرور و سرکش را فراری می‌دهد و دور می‌کند.»

 

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 604 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 0:11

کولر گازي ال جي مدل Next Plus II NP277SK1

کولر گازي ال جي مدل Next Plus II NP277SK1

تکنولوژی اینورتر

کنترل فعال انرژی

15 متر پرتاب باد

پلاسمستر آیونایزر

گارانتی 18 ماهه گلدیران

کولر گازي ال جي مدل NEXT PLUS II NP277SK1 :

کولرگازی مدل «Next Plus II NP277SK1» از دستگاه‌های تهویه هوای کاربردی و باکیفیت است که شرکت معتبر «ال‌جی» آن را تولید کرده است. این دستگاه با قابلیت کارکرد در هر دو حالت سرمایش و گرمایش، می‌تواند در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار بگیرد. این کولر مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را بر عهده دارد که بیرون از اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. بدنه‌ی فلزی دارد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. پنل داخلی طراحی زیبایی داشته، داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را بر عهده می‌گیرد. کولرگازی ال‌جی مدل Next Plus II NP277SK1 دارای قدرت پرتاب بادی در حدود 15 متر است و با امکان پرتاب باد در چهار جهت، فضای اتاق را به‌خوبی پوشش می‌دهد. نشانگری که روی بدنه دستگاه تعبیه شده است، میزان مصرف برق کولر را به کاربر نمایش می‌دهد. فیلتر 3M به‌کاررفته در پنل داخلی دستگاه نیز باعث بهبود کیفیت هوای اتاق می‌شود. این مدل، دستگاهی بسیار کم‌صداست و صدای آن در حین کار آزاردهنده نیست. امکان پاک‌کنندگی خودکار نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است که بهره‌وری آن را افزایش می‌دهد. ال‌جی تولیدکننده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که در زمینه‌ی طراحی و عرضه‌ی دستگاه‌های تهویه‌ هوا بسیار موفق عمل کرده است.


 خصوصیات کولر گازي ال جي مدل NEXT PLUS II NP277SK1 :

  • اسکن هوشمند – صرفه‎جویی در مصرف انرژی با استفاده از این قابلیت موقعیت مکانی و جابجایی فرد شناسایی شده و بر اساس آن جهت پرتاب باد و میزان خنکی تنظیم می گردد.
  • اسکن هوشمند – جریان هوای راحت این قابلیت باعث ایجاد جریان هوای مطلوب به صورت مستقیم و غیر مستقیم می گردد.
  • نشانگر مصرف انرژی با یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می شود.
  • تکنولوژی اینورتر شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی اینورتر توانسته تا 60% در مصرف برق صرفه جویی کند
  • فینهای طلایی با بکارگیری پره های (فین ها) طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) ، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند.
  • پلاسمستر آیونایزر فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود وتمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.
  • فیلتر محافظ چندمرحله ای با تکنولوژی 3M با استفاده از تکنولوژی ال جی در فیلترهای 3M تمای ذرات آلوده با قطر بیشتر از 3 میکرون از بین خواهند رفت.
  • فیلتر محافظ دو گانه این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را دارا می باشد.
  • تمیز کننده خودکار پلاسمستر دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی می باشد.
  • قدرت پرتاب باد تا 15 متر دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، هوای خنک را تا فاصله 15 متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ بوجود می آورد.
  • پخش هوای 4 جهته این سیستم سبب می شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود.
  • خنک کنندگی سریع طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎کند.
  • حالت خواب عمیق با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل، دستگاه به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش 2 درجه ای دما همراه خواهد بود.
  • ظاهر زیبا ظاهر دستگاههای تهویه مطبوع ال جی بسیار زیبا و منحصر بفرد بوده . و زیبایی خاصی را به محیط می بخشد.
  • نصب سریع و آسـان طراحی دقیق اجزای مربوط به قسمت نصب سیستم تهویه مطبوع ال جی، امکان نصب ساده آن را فراهم آورده است. و به تعداد نفرات کمتری برای نصب دستگاه نیاز می باشد و همچنین نصب دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاه تری صورت می پذیرد.

گارانتی 18 ماهه گلدیران

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 565 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 21:46

دانلود آهنگ منم مستو زمین مست و زمان مست حمید هیراد(آهنگ خواننده های معروف, آهنگ های شاد, آهنگ های ماشین)

دانلود آهنگ منم مستو زمین مست و زمان مست حمید هیراد(آهنگ خواننده های معروف, آهنگ های شاد, آهنگ های ماشین)

 
 

دانلود آهنگ منم مستو زمین مست و زمان مست حمید هیراد

 

دانلود آهنگ جدید منم مستو زمین مست و زمان مست حمید هیراد

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام هل هله با کیفیت بالا

Download New Music Hamid Hiraad – Hel Heleh On HelenMusic

پخش آنلاین + متن آهنگ + همه آهنگهای خوانده شده حمید هیراد

 

متن ترانه حمید هیراد هل هله

هل هله آغاز کن حال مرا ساز کن
ساز منی جان منی برای من ناز کن
هل هله آغاز کن حال مرا ساز کن
ساز منی جان منی برای من ناز کن
از نظر بازی چشمان تو با چشمانم
از نظر بازی چشمان تو با چشمانم
ول وله افتاده شهر هله افتاده شهر
ول وله افتاده شهر
از نگاه کردن طوفانی تو ای جانم
هل هله افتاده شهر هله افتاده شهر
ول وله افتاده شهر
منم مستو زمین مست و زمان مست
شدم عاشق چشمای تو سرمست
منم مست و زمین مستو زمان مست
شبیه منه دلداده مگر هست
شبیه منه دلداده مگر هست

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام هل هله

گیسوی تو شد روح و روانم
آتش زده ای بر دل و جانم
دلداده ی آن عشق نهانم
آتش زده ای بر دل و جانم
گیسوی تو شد روح و روانم
آتش زده ای بر دل و جانم
دلداده ی آن عشق نهانم
آتش زده ای بر دل و جانم
حس تو نزدیکو بی تو شبم تاریک و
حس تو نزدیک و بی تو شبم تاریکو
دل من عاشق شد تورو خدا کاری کن
دل من عاشق شد تورو خدا کاری کن
منم مستو زمین مست و زمان مست
شدم عاشق چشمای تو سرمست
منم مست و زمین مستو زمان مست
شبیه منه دلداده مگر هست
شبیه منه دلداده مگر هست

♥دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )♥

♠دانلود آهنگ – ( کیفیت خوب ۱۲۸ )♠

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 648 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 15:39

مراکز صنعتی و کفپوش های اپوکسی فلزی

مراکز صنعتی و کفپوش های اپوکسی فلزی

کفپوش اپوکسی تبلور پیشرفته صنایع پلیمری در صنعت کفپوش و انواع پوشش های سطوح است
که مزایای بیشماری را برای صاحبان کسب و کارها و منازل و ساختمان ها در پی دارد که باعث روند
رو به رشد استفاده از این کفپوش ها هستیم

در صورتیکه تمایل دارید راجع به کفپوش سه بعدی اپوکسی و کفپوش اپوکسی بیشتر بدانید می توانید از
کارشناسان و اپوراتور های اپوکسی مشاوره رایگان دریافت کنید

در این مطلب برخی از دلایل استفاده از کفپوش های اپوکسی را بیان می‌کنیم

 

کفپوش اپوکسی

طول عمر

اگر کفپوش های اپوکسی به درستی نصب شوند می تواند برای چند سال انواع بارهای سنگین را تحمل کنند
و بدون ترک خوردگی و سایش کار کند که این فاکتور نیز مورد پسند مراکز صنعتی و تجاری است

داشتن یک کفپوش مناسب یکی از اقلام ضروری برای آشپزخانه رستوران ها به شمار می رود این کفپوش باید
به گونه ای باشد که شما به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید و همچنین سطح های یکدست به شما ارائه دهد

هنگامی که برای انتخاب یک کف پوش به فکر فرو می‌روید گزینه‌های بسیاری از ذهن شما عبور می کند ولی
واقعیت این است که هیچ چیز به خوبی کفپوش اپوکسی خوب کار نخواهد کرد

استفاده از اپوکسی کف هر روز اقبال بیشتری برای استفاده در کف آشپزخانه رستوران و کف آشپزخانه های
صنعتی پیدا می کند همچنین نحوه اجرای کفپوش اپوکسی نیز می تواند روی کیفیت کار موثر باشد
حالا باید از خود بپرسیم به چه علت ؟
پاسخ واضح است چون آنها ویژگی های بسیاری را ارائه می‌دهند که برای رستورانها و آشپزخانه های صنعتی بسیار
با اهمیت است

 

کفپوش اپوکسی سه بعدی

با بیان این مزایا سوالات پیش می آید مانند آیا می‌تواند این کفپوش ها در ساختمان های تجاری
و مسکونی استفاده کرد در پاسخ به این پرسش باید بگویم که کفپوش های اپوکسی را می‌توان
هم در ساختمانهای تجاری و صنعتی هم در ساختمانهای مسکونی بکار برد

انجام پروژه های اپوکسی در اکثر مواقع با توجه به تجربه کاری مخصصان به خوبی پیش می‌رود ولی در بعضی از موارد
ممکن است که پس از انجام کار احساس کنیم که این پروژه به نحو احسن اجرا نشده است و شما در ظاهر کار پستی
و بلندی احساس می کنید و سطح آن طور که باید باشد صاف و یکدست نیست

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی بسیار مهم است و هر شخصی قادر نیست که نتایج کار قابل قبولی کسب کند
حتی نحوه اجرای رنگ اپوکسی هم بسیار مهم است با اینکه ضخامت کمی دارد روش اجرای کفپوش اپوکسی
می‌تواند باعث تغییر هزینه‌ها و عمر کفپوش شود که این تغییر از چند هفته تا چند سال متغیر است

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 559 تاريخ : دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت: 1:30

هرگز برنج پخته مانده را مصرف نکنید

هرگز برنج پخته مانده را مصرف نکنید

هرگز برنج پخته مانده را مصرف نکنید

در برنج مانده، باکتری به نام “باسیلوس سرئوس” رشد می کند که خطرناک است

 

اگر از کسانی هستید که برنج زیادی درست می کنید و هربار برنج می ماند و برنج پخته مانده را در وعده ی بعدی مصرف می کنید، حتما این مقاله را بخوانید.

 

هرگز برنج پخته مانده را مصرف نکنید!

غذای مانده در سرسفره های ایرانیان از اتفاقات رایج است که به دلایل مختلفی ممکن است غذا باقی بماند که از دلایل اصلی آن می توان به عادت بانوان ایرانی به زیاد پختن غذا اشاره کرد. از آنجایی که برنج از مواد غذایی اصلی سفره های ما ایرانیان به شما می رود اتفاق ماندن غذا بر سر برنج هم می آید و بسیاری از افراد برنج مانده را نگه می دارند و در وعده ی بعدی مصرف می کنند. مصرف برنج پخته مانده اشتباه بزرگی است که ممکن است خطرات جبران ناپذیری را ایجاد کنند به همین دلیل دانشمندان توصیه می کنند که هرگز برنج پخته مانده را مصرف نکنید!

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 599 تاريخ : چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت: 2:30

عکس پروفایل عاشقانه و غمگین برای تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل عاشقانه و غمگین برای تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل

در سایت عکس تکست شما می توانید عکس پروفایل های جدید عاشقانه، غمگین ،خنده داره، مناسبتی، مذهبی و... را همراه با توضیحات به صورت دسته بندی شده مشاهده و دانلود نمایید. و با قابلیت جسنجو به راحتی میتوانید عکس نوشته مورد نظر خود را پیدا کنید و برای عکس پروفایل تلگرام و همچنین اینستاگرام استفاده کنید.

 

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 507 تاريخ : چهارشنبه 15 فروردين 1397 ساعت: 23:32

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :