دانلود مقاله | دانشجو.دانلود | بلاگ

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود

ساخت وبلاگ
تولید فیلم OPP جهت صنعت چاپ و بسته بندی

تولید فیلم OPP  جهت صنعت چاپ و بسته بندی

تولید فیلم OPP  جهت صنعت چاپ و بسته بندیتولید فیلم OPP  جهت صنعت چاپ و بسته بندی

فیلم OPP را می توان پلی اتیلن برای چاپ دو طرفه بر اساس opp در نظر گرفت که یکی از انواع مختلف فیلم پلاستیکی است. از خصوصیات بارز این نوع فیلم ها می توان به چند لایه بودن، نگهداری بهتر محصول، بالا بردن عمر کالا و از همه مهمتر جلوگیری از دستکاری محصولات و بسته بندی مواد غذایی اشاره کرد.

یکی از ویژگی های متمایز این فیلم ها مقاومت بالای آنها در برابر حرارت، روغن کاری، رطوبت، حلال ها و اسیدها است. بزرگترین کاربرد فیلم های BOPP را می توان در بسته بندی آب نبات و میان وعده، بسته بندی سیگار، به عنوان نوار و برچسب، بسته بندی محصولات نانوایی، بسته بندی تنباکو، پوشش پوشاک نوزاد، بسته بندی استریل و غیره یافت.

تامین انواع فیلم CPP – BOPP – BOPET

09136244545 همین حالا با ما تماس بگیرید

 

کاربرد فیلم BOPP در بسته بندی

فیلم BOPP محبوب ترین و پرکاربردترین فیلم چاپی در بسته بندی و نورد استفاده در لیبل های انعطاف پذیر برای انواع ظروف است که خوشبختانه در ایران تولید و با توجه به چاپگرهای فلکسو و گراور کیفیت آن به خوبی با نمونه های خارجی رقابت می کند.

با توجه به وجود صنعت نفت و تولید مواد اولیه برای تولید فیلم های بسته بندی، این محصول از ممنوعیت خارج شده و خیال مصرف کننده تا حدودی از نظر موجودی راحت است. اما به دلیل قیمت و نوسانات بالا تنها در سال 2019 شاهد افزایش حداقل 5 برابری قیمت فیلم های بسته بندی بودیم و به طور کلی قیمت BOPP نسبت به تولیدات اولیه دو برابر شد.

 

قیمت فیلم BOPP

بررسی دلایل نوسانات مداوم و گرانی فیلم‌های بسته‌بندی BOPP متاسفانه نشان می‌دهد که وجود صنعت پتروشیمی فعلی و قوی برخلاف تصور عموم منجر به تامین پایدار مواد اولیه نمی‌شود. ثبات قیمت برای تولیدکنندگان فیلم بسته بندی و وجود کارخانه های تولیدی و چاپخانه ها نیز کار را برای صاحبان این صنعت آسان نکرده است.

 

ویژگی های فیلم بسته بندی Bopp

1- بسته بندی همه کاره و انعطاف پذیر

یکی از مهمترین جنبه های بسته بندی، سازگاری و انعطاف پذیری آن است.

2- کاهش هزینه فیلم بسته بندی BOPP

یک تولید کننده معتبر باید بسته بندی را انتخاب کند که با اندازه یک محصول خاص مطابقت داشته باشد.

3-استفاده مجدد از فیلم BOPP در بسته بندی آسان

هر بسته پس از باز شدن باید به راحتی بسته شود.

4- مطابق با محیط زیست

بسته بندی باید مطابق با استانداردهای بازار تولید شود و پایداری لازم را داشته باشد.

 

تامین انواع فیلم CPP – BOPP – BOPET

09136244545 همین حالا با ما تماس بگیرید

 

 

شرکت های بزرگ تولید کننده فیلم های bopp در ایران

1. پل فیلم

گروه پل فیلم به عنوان اولین تولید کننده فیلم BOPP در ایران از سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرد و همواره در جهت تولید محصولات مختلف با کیفیت بالا و ارائه راهکارهای موثر به مشتریان خود گام برداشته است.

این گروه با داشتن سه دستگاه تولید BOPP با ظرفیت مجموع 66000 تن در سال بزرگترین تولید کننده فیلم BOPP در ایران است که علاوه بر تامین بازار داخلی با فیلم BOPP، همواره یکی از شرکت های پیشرو در جهان و حوزه صادراتی این محصولات قدم برداشت.

در طول سال 2017، گروه پل فیلم خط تولید پلی استر BOPET را با ظرفیت 39000 تن در سال، در راستای اهداف رشد و تقاضای مشتریان راه اندازی کرد.

محصولات پل فیلم با ضخامت های 10 تا 80 میکرون BOPP و از 8 تا 150 میکرون BOPET برای بسته بندهای انعطاف پذیر، لمینیت یا کاغذ و مقوا، لیبل و سایر کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

چشم انداز این شرکت با پشتیبانی نیروی انسانی خلاق، با تجربه و دانش محور، به جایگاه یک شرکت بزرگ جهانی در زمینه راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر نوآورانه دست خواهد یافت. تولید و ارائه محصولات و خدمات برتر در سراسر جهان با تمرکز بر نوآوری و راه حل های بسته بندی خلاقانه و ایجاد ارزش پایدار برای مشتریان و نامزدهای کلیدی یکی از ماموریت های شرکت پل فیلم است.

محصولات پل فیلم در زمینه بسته بندی انعطاف پذیر شامل طیف وسیعی از فیلم های بسته بندی مانند فیلم‌های شفاف، مات، فولادی، متالایز، سفید و متالایزه‌شده BOPP و  فیلم‌های شفاف، مات، سفید، متالایزه‌شده BOPET و اصلاح‌شده شیمیایی برای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر، درپوش و بسته‌بندی برای صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این شرکت فیلم های ویژه ای مانند ALOX، فیلم بسته بندی مارگارین و فیلم هایی با محدودیت دمای دوخت بسیار پایین برای دستگاه های کادویی تولید می کند.علاوه بر این لیبل بطری گرد برای استفاده در دستگاه های بسته بندی پرسرعت با ظاهری شفاف و پوسته متالایز از محصولات پل فیلم محسوب می شود.

فیلم های لمینیت با کاغذ پل فیلم با خاصیت آنتی استاتیک مناسب برای جلوگیری از تجمع گرد و غبار روی سطح در این شرکت طراحی شده اند. این فیلم ها برای تولید کارت ویزیت، کاتالوگ، جعبه هدیه و کاربردهای مشابه مناسب هستند.

از قابلیت های منحصر به فرد پل فیلم می توان به فیلم های BOPET مقاوم در برابر درجه حرارت بالا برای تولید ورقه های طلا و نقره و همچنین الیاف پلی استر برای تولید پارچه و فیلم BOPET با ضخامت های مختلف برای تولید زرق و برق استفاده کرد.

گروه پل فیلم همواره سعی در ارائه محصولات در بالاترین سطح کیفی داشته و با سالها تجربه در زمینه مدیریت منابع سعی در بهینه سازی مصرف انرژی و صرفه جویی در منابع طبیعی دارد. در این راستا این گروه موفق به اخذ گواهینامه های «سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001» و «سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS 18001» شده است.

پل فیلم همچنین برای جلب رضایت مشتری از طریق استفاده از مواد اولیه مورد تایید تماس غذایی در محصولات مرتبط با صنایع غذایی و کنترل کیفیت مستمر اقداماتی را انجام داده و تمامی محصولات مطابق با استاندارد ایران، FDA و اتحادیه اروپا و طبق قوانین سلامت سازگار هستند.

تامین انواع فیلم CPP – BOPP – BOPET

09136244545 همین حالا با ما تماس بگیرید

 

 

2-پوشینه

یکی از اولین مجموعه ها در صنعت چاپ و بسته بندی بازرگانی کاظمی نژاد بود. این شرکت بین سال های 1375 تا 1378 محصولات خود را از کشورهای مختلف اروپایی وارد می کرد. در زمانی که صنعت بسته بندی در مسیر رشد خود قرار داشت، تمام فیلم های بسته بندی وارداتی بودند و با روشن شدن اولین محصولات کارخانه پوشینه، تحول بزرگی در بازار صنعتی به وجود آمد. محصولات تولیدی کیفیت بالاتری نسبت به محصولات وارداتی داشتند و با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رسیدند. بنابراین مجموعه پوشینه توانست بخش بزرگی از بازار بسته بندی و چاپ را به خود اختصاص دهد.

تولیدات شرکت پوشینه شامل CPP متالایز، OPP متالایز، CPP شفاف ، OPP شفاف، OPP مات، OPP صدفی و لیبل IML است.

کارخانه های تولیدی این مجموعه واقع در ابهر با استفاده از جدیدترین دستگاه های بروکنر آلمان توانستند جایگاه خود را در بازار منطقه حفظ کنند. در سال های بعد با گسترش بازار مجموعه جدیدی به نام چاپ الگو (چاپ نمونه) شروع به کار کرد. چاپ نمونه یکی از اولین کارهای چاپی آذربایجان شرقی بود.

در حال حاضر این شرکت با سابقه چندین ساله و کادری مجرب به فعالیت خود ادامه می دهد و فیلم های BOPET، CPP، BOPP و غیره را در شمال غرب کشور تامین می کند.

موفقیت محصول در بازار رقابتی این روزها منوط به سرمایه گذاری مستمر در واحد تحقیق و توسعه است که در این راستا تیم تحقیق و توسعه بر طراحی محصولات جدید با توجه به نیاز بازار تمرکز دارد و در این زمینه، از آزمایشگاه ها و تجهیزات تخصصی استفاده می کند.

علاوه بر این، پوشینه از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کند تا به آنها کمک کند محصولات نهایی مناسب تری را با هزینه کمتر تولید کنند. این شرکت با هدف شناسایی روندهای فعلی بازار در بسته بندی انعطاف پذیر و فناوری در ارتباط مستمر با موسسات تحقیقاتی و سازمان های فنی مرتبط است.

 

3- سپهر پلیمر سپاهان

شرکت سپهر پلیمر سپاهان جهت ارتقای کیفیت محصول و برآورده ساختن انتظارات مشتریان با استفاده از آخرین دانش، اقدام به تولید فیلم های پلی استر (BOPET) با مجوزهای گرید غذایی و بهداشتی در کاربردها و ضخامت های مختلف از 8 تا 75 میکرون می نماید.

تکنولوژی این فیلم دارای کاربرد و ویژگی های متفاوتی است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

فیلم پلی استر BOPET برای چاپ وبسته بندی و لمینت در مقایسه با فیلم های دیگر پلی استر (BOPET) شفافیت و براقیت بالایی دارد و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

ضخامت از جمله مزیت هایی است که توسط صنعت چاپ دیده شد. خواص فیزیکی این فیلم کیفیت چاپ محصولات بسته بندی را بهبود می بخشد و آن را از سایر فیلم های بسته بندی متمایز کرده و رقابت را افزایش می دهد.

مقاومت حرارتی بالای فیلم پلی استر (BOOPET) علاوه بر ایجاد درزهای یکنواخت و بدون درز، استحکام و سرعت درزها را با روش آب بندی حرارتی در فیلم لمینت شده با پلی استر افزایش می دهد.

فیلم CPP دارای شفافیتی شبیه  فیلم PP بوده و مقاومت بالایی در برابر پارگی و آسیب فیلم دارد. فیلم CPP در صنعت چاپ و بسته بندی مانند محصولات غذایی که نیاز به تازگی و محافظت بالایی دارند استفاده می شود.

این امر تاثیر مستقیمی بر کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری خواهد داشت. فرآیند آماده سازی سطح روی فیلم پلی استر با فرآیندهای الکتریکی (تصویر با کرونا) و شیمیایی (پوشش شیمیایی) انجام می شود که در فرآیند لمینیت فیلم پلی استر با سایر فیلم ها و قدرت چاپ، کیفیت چسبندگی و استحکام بسیار خوبی دارد. همچنین در فرآیند دوخت سرد (درزبندی سرد) از فیلم پلی استر بهتر از همان فیلم استفاده شود.

با تشکر از جناب مهندس حامد ایرانپور بنیانگذار وب سایت چاپ آموز

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 260 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 1:08

استخدام نیروی انتظامی (استخدام جدید)

نیروی انتظامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس نظامی و انتظامی را برعهده دارد. ورود به ناجا از دو طریق امکان پذیر است.
1- ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی: دانشگاه انتظامی امین هر ساله در مقطع افسری از طریق ثبت نام اینترنتی دانشجو جذب می نماید. داوطلبین مرد این دانشگاه وظیفه آموزش و تعلیم افسران پلیس مرد در ایران را برعهده دارد. متقاضیان پلیس زن از طریق ثبت نام در دانشگاه انتظامی کوثر می توانند در مقاطع افسری اقدام نمایند. لازم به ذکر است در حال حاضر تاریخ دقیقی از زمان استخدام نیروی انتظامی زن در سال 1400 در مقطع درجه داری و افسری اعلام نشده است.
2- گزینش ناجا: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع استخدام درجه داری نیروی انتظامی و استخدامی افسری نیروی انتظامی از دو طریق “ثبت نام حضوری و مراجعه به مرکز گزینش” و همچنین “ثبت نام اینترنتی از طریق سایت police.ir” دعوت به همکاری مینماید و داوطلبین با توجه به شرایط استخدام نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند؛ توجه داشته باشید: ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد، پس از تکمیل فرم ثبت نام از داوطلبین فراخوان به عمل خواهد آمد.
*داوطلبینی که مقرر شده در آزمون کتبی شرکت نمایند، میتوانند با مطالعه نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی برای شرکت در آزمون آمادگی لازم را کسب نمایند (برای دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید)
*داوطلبینی که به مصاحبه و گزینش نیروی انتظامی دعوت شده اند:میتوانند از تجربیات استخدامی نیروی انتظامی شامل تجربیات پذیرفته شدگان سال های گذشته از مصاحبه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میباشد استفاده نمایند (برای مشاهده سوالات مصاحبه نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید) در صورت عدم اطلاع از آدرس مراکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان ها و یگان ها اینجا کلیک نمایید

دفترچه شرایط استخدام نیروی انتظامی
آگهی 20 اردیبهشت 1401: ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی حرفه ای و کار و دانش در سراسر کشور آغاز گردید. مهلت ثبت نام تا 31 خرداد 1401 می باشد.

شرایط عمومی
1– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
2 – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
3 – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
4 – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
5 – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
6 – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
7 – نداشتن سوء پیشینة کیفری.
8 – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
9 – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
10 – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.
شرایط اختصاصی
حداقل سن 18 سال و حداکثر 25  سال می باشد(متولدین 1376 به بالا) . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .
لطفا  برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.
شرایط ارفاقی: داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:
1 . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت )  2. عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری 3. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید
داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.
پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد
دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود.
حداقل معدل دیپلم برای کلیه رشته ها  14 می باشد .
حداقل قد برای داوطلبان 170 سانتی متر می باشد.
فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.
نحوه دریافت کد رهگیری
(ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)
پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی، نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی، شماره همراه و تصویر امنیتی) را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه “نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد  گردیده و  به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد  نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.
تذکرات
1- سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص  ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.
2- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد. تاکید می گردد داوطلبان از مراجعه به سایت هایی که برای ثبت نام و مشاوره وجهی دریافت می نمایند خودداری و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.
3- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.
4- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.
5 – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.
6- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

ثبت نام
مهلت ثبت نام استخدام نیروی انتظامی: تا 31 خرداد 1401

جهت ثبت نام کلیک نمایید

آگهی های استخدام نیروی انتظامی استان ها
استخدام پلیس آگاهی تهران – 18 فروردین 1401
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، پلیس‌ آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مقطع درجه داری با مدرک دیپلم استخدام می‌کند‌. مشاهده آگهی…

استخدام نیروی انتظامی استان مرکزی – 18 فروردین 1401
فرماندهی انتظامی استان مرکزی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند. مشاهده آگهی…

لیست صفحات مشاغل نظامی
جهت اطلاع علاقه مندان به شغل نظامی و استخدامی های ارتش به اطلاع میرسانیم؛ در طی هر سال فراخوان جذب در ارگان های ذیل منتشر میشود که مورد استقبال داوطلبین و علاقه مندان به مشاغل نظامی واقع میشود:

استخدام نیروی زمینی ارتش
نیروی زمینی ارتش مهم‌ترین نیروی زیرمجموعه ارتش می باشد، که جز بزرگترین سازمان رزمی در نیروهای مسلح ایران محسوب می‌شود. استخدام و جذب داوطلبان در نیروی زمینی ارتش هر ساله از طریق انتشار فراخوان اینترنتی در بخش های افسری، درجه داری و کارمندی بصورت پیمانی انجام می گیرد.
جهت مشاهده شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش اینجا کلیک نمایید

استخدام نیروی دریایی ارتش
نیروی دریایی ارتش یکی از چهار نیروی زیر مجموعه ارتش است که محافظت از آبهای ایران در دریای عمران و خلیج فارس را بر عهده دارد. استخدام داوطلبان در نیروی دریایی ارتش هر ساله در بخش های افسری، درجه داری و کارمندی علمی و تجربی بصورت پیمانی انجام می گیرد.
جهت مشاهده شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش اینجا کلیک نمایید

استخدام نیروی هوایی ارتش
نیروی هوایی ارتش یکی از چهار نیروی زیر مجموعه ارتش می باشد، که حفاظت از مرزهای هوایی و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران را برعهده دارد. استخدام و جذب داوطلبان در نیروی هوایی ارتش هر ساله از طریق انتشار فراخوان اینترنتی در بخش های افسری، درجه داری و کارمندی بصورت پیمانی انجام می گیرد.
جهت مشاهده شرایط استخدام نیروی هوایی ارتش اینجا کلیک نمایید

استخدام پدافند هوایی ارتش
نیروی پدافند هوایی ارتش یکی از چهار نیروی زیر مجموعه ارتش می باشد، که وظیفه دفاع از حریم هوایی ایران را برعهده دارد. نیروی پدافند هوایی ارتش پس از تفکیک از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، بعنوان چهارمین نیروی فعال ارتش، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. استخدام و جذب داوطلبان در پدافند هوایی ارتش هر ساله از طریق انتشار فراخوان اینترنتی در بخش های نظامی، کارمند تجربی، کارمند علمی بصورت پیمانی انجام می گیرد.
جهت مشاهده شرایط استخدام پدافند هوایی ارتش اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه افسری ارتش
دانشگاه های افسری ارتش زیر نظر نیروها و ارگان های نظامی اداره می شوند، که شامل دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی می باشد. هر دانشگاه افسری در زمینه خاصی تدریس و جذب نیرو دارد.
جهت مشاهده شرایط استخدام دانشگاه افسری اینجا کلیک نمایید

استخدام پلیس فتا (سایبری)
استخدام در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی در طی هر سال با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی برای داوطلبان مرد در مقطع افسری و برای داوطلبان زن در مقطع درجه داری صورت می‌گیرد.

http://estekhdam-alavi.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/

 

 

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 0:26

قبولی مدرک تضمینی EPT , Tolimo توسط گروه دکتر اباصلتیان

جزوه و قبولی مدرک تضمینی EPT , Tolimo توسط گروه دکتر اباصلتیان

در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین موسسات زبان انگلیسی در آزمون های زبان دفاع دکتری را به شما معرفی کنیم.

گروه دکتر اباصلتیان با شروع فعالیت از سال ۱۳۹۱ به صورت تخصصی درآزمون های زبان دکتری و آمار قبولی بسیار بالا را می توان به عنوان مرجعی برای حل مشکل و قبولی داوطلبان در آزمون های زبان دکتری از قبیل آزمون های EPT, MSRT, UTEPT, TOLIMO, MHLE, بسندگی اصفهان و آزمون های بسندگی سایر دانشگاه های کشور معرفی کرد.

بهره مندی از برترین اساتید کشوری تخصصی آزمون های دکتری به سرپرستی دکتر اباصلتیان، ارائه جزوات خاص و ویژه جهت قبولی تضمینی امتحان را می توان از ویژگی های دیگر گروه آزمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان نام برد.

همچنین این گروه پشتیبانی کامل از شما تا قبولی و گرفتن مدرک زبان را انجام داده و خود را متعد به حل مشکل شما می دانند.

لازم به ذکر است سایر آزمون های زبان انگلیسی بین المللی از قبیل IELTS , TOEFL , GRE نیز توسط گروه دکتر اباصلتیان ارائه میشود. بازدید کنندگان و تعقیب کنندگان وب سایت ما می توانند از جهت اطلاعات بیشتر با مسئول اراتباط با مشتریان این گروه تماس گرفته و یا از لینک های زیر بازدید کنند.

برای آشنایی با گروه زبان دکتر اباصلتیان اینجا کلیک کنید

http://abasaltian.com/em/

برای آشنایی با سایر آزمون های  زبان تحت پوشش گروه اینجا کلیک کنید.

http://abasaltian.com/cv-%db%8c%d8%a7%d8%b1/

صفحه اول سایت گروه دکتر اباصلتیان

www.Abasaltian.Com

 

 

آشنایی و شناخت آزمون EPT

یکی دیگر از آزمون‌هایی که شما احتمالاً دغدغه موفقیت در آن را دارید یا در آینده خواهید داشت، آزمون EPT است. این آزمون لازمه ورود به مقطع دکتری برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است. جالب است بدانید افراد متفرقه حق شرکت در این آزمون را ندارند و فقط متقاضیان مقطع دکتری می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند. مدرک این آزمون تنها مورد تأیید دانشگاه آزاد اسلامی است و برای دانشگاه‌های دیگر کارایی ندارد.

این آزمون تقریباً هر ماه برگزار می‌شود. حد نصاب برای قبولی در این آزمون کسب نمره ۵۰ از ۱۰۰ است و در پاسخ‌دهی نمره منفی وجود ندارد. مدرک آن دو سال معتبر بوده و زمان آزمون ۱۴۰ دقیقه است. اگر شما برای موفقیت سه آزمون EPT , MSRT , دولینگو و به‌خصوصEPT  دچار مشکل شده‌اید یا تصمیم گرفتید به‌صورت جدی شروع به مطالعه کنید، گروه آزمون های زبان دکتر اباصلتیان همراه شماست

 

آشنایی و شناخت آزمون EPT
 

آشنایی و شناخت آزمون EPT

نیم ‌نگاهی به آزمون MSRT

شما برای ورود به مقطع دکتری به یک مدرک زبان معتبر نیاز دارید تا سطح تسلطتان به زبان انگلیسی را نشان دهد. این مدرک باید معتبر بوده و برای دانشگاه محل تحصیل شما مورد پذیرش باشد. یکی از مدارک زبانی که در همه دانشگاه‌های ایران در مقطع دکتری قابل ‌قبول واقع شده، مدرک زبان حاصل از آزمون MSRT است.

این آزمون در حقیقت همان آزمون MCHE بوده که از طرف اداره بورسیه و مهاجرت دانشجویان با اسم جدید ارائه شده است. این آزمون برای دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور و متقاضیان دکتری همه دانشگاه‌های وزارت علوم، دانشگاه‌های تحت‌نظر وزارت بهداشت و دانشگاه‌های آزاد اسلامی کاربردی است.

مزیت این آزمون نسبت به تافل و آیلتس این است که ساده‌تر بوده و هزینه کمتری را شامل می‌شود. حد نصاب قبولی ۷۰ از ۱۰۰ بوده و با کسب ۷۵ درصد نمره تا یک سال از شرکت در آزمون محروم خواهید شد. اما نگران نباشید. موفقیت سه آزمون EPT , MSRT , دولینگو تخصص گروه دکتر اباصلتیان است. با گروه آزمون های زبان دکتر اباصلتیان قطعاً بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد

موفقیت سه آزمون EPT , MSRT

 

قبولی تضمینی آزمون MHLE وزارت بهداشت با گروه آزمون های ملی و بین المللی زبان دکتر اباصلتیان

این آزمون زبان دکتری ویژه دانشجویان داوطلب شرکت در کلیه دوره‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های دولتی است. MHLE را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌کند. بعد از قبولی در این آزمون, برای داوطلب گواهی صادر خواهد شد که تا دو سال اعتبار خواهد داشت. این آزمون مخصوص افرادی می‌باشد که قصد ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی داخل و اعزام به خارج از کشور را دارند.

اگر داوطلبان گروه علوم پزشکی تنها قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های سراسری را داشته باشند بهتر است درMHLE شرکت کنند چرا که محتوای لغات و متون آزمون تقریبا در تمامی بخش‌ها، تخصصی این حوزه است و داوطلبان آشنایی بیشتری با آنها دارند. اما اگر شرکت در آزمون دکترای هر دو دانشگاه دولتی و آزاد در برنامه آنها قرار دارد باید به سراغ MSRT بروند چرا که دانشگاه آزاد مدرک MHLE را نمی‌پذیرد. البته یک مزیت دیگر MSRT نسبت به MHLE نیز تعداد دفعات برگزاری بیشتر آن در طول سال است که شانس داوطلبان را کسب نمره قابل افزایش می‌دهد.

قبولی تضمینی آزمون MHLE

 

نیم ‌نگاهی به آزمون MSRT

شما برای ورود به مقطع دکتری به یک مدرک زبان معتبر نیاز دارید تا سطح تسلطتان به زبان انگلیسی را نشان دهد. این مدرک باید معتبر بوده و برای دانشگاه محل تحصیل شما مورد پذیرش باشد. یکی از مدارک زبانی که در همه دانشگاه‌های ایران در مقطع دکتری قابل ‌قبول واقع شده، مدرک زبان حاصل از آزمون MSRT است.

این آزمون در حقیقت همان آزمون MCHE بوده که از طرف اداره بورسیه و مهاجرت دانشجویان با اسم جدید ارائه شده است. این آزمون برای دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور و متقاضیان دکتری همه دانشگاه‌های وزارت علوم، دانشگاه‌های تحت‌نظر وزارت بهداشت و دانشگاه‌های آزاد اسلامی کاربردی است.

مزیت این آزمون نسبت به تافل و آیلتس این است که ساده‌تر بوده و هزینه کمتری را شامل می‌شود. حد نصاب قبولی ۷۰ از ۱۰۰ بوده و با کسب ۷۵ درصد نمره تا یک سال از شرکت در آزمون محروم خواهید شد. اما نگران نباشید. موفقیت سه آزمون EPT , MSRT , دولینگو تخصص استاد گرامی دکتر اسلامی است. با گروه آزمون های زبان دکتر اباصلتیان قطعاً بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد.

سه آزمون EPT , MSRT , دولینگو

با ۱۰ دقیقه مشاوره تلفنی رایگان از ۱۰ سال تجربه و تخصص گروه آزمون های زبان دکتر اباصلتیان در حل مساله و مشکل قبولی تضمینی و کسب مدرک زبان دفاع دکتری خود استفاده کنید:       تماس فوری با ۰۹۳۸۷۷۰۸۰۲۵

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 356 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 0:28

خرید لوازم کمپینگ و کوهنوردی

ایران کمپینگ | فروشگاه تخصصی لوازم کمپینگ، تلسکوپ و دوربین دوچشمی

لذت بردن از طبیعت نیازبه هیچگونه امکانات خاصی ندارد کافی است قصد سفر کنید. اگر تجربه یک شب در طبیعت ماندن را داشته باشید یکی از زیبا ترین لحظات دیدن آسمان شب در طبیعت است. در طبیعت گردی داشتن یکسری امکانات می تواند تجربه جذابتری را به شما ارائه دهد و لذت سفر را برای شما افزایش دهد. تصور کنید در کویر یا جنگل هستید ودر کنار کمپ خود تلسکوپ هم برای رصد دارید خب طبیعتا این تجربه دیدن سیارات غیر قابل فراموشی است و این سفر برای شما به یاد ماندنی خواهد شد.  اما با توجه به افزایش قیمت ارز جا برای کالاهای تقلبی اپتیک و کمپینگ در بازار باز شده است در همین راستا بنا شدیم که یک فروشگاه معتبر برای تهیه ابزار کمپینگ ولوازم اپتیک با کیفیت پیدا کنیم

 

کافی است کلمه خرید تلسکوپ و یا خرید لوازم کمپینگ و کوهنوردی را در گوگل سرچ کنید در همان صفحه اول به فروشگاه اینترنتی ایران کمینگ میرسید یک سایت تخصصی در حوزه فروش لوازم کمپینگ و تلسکوپ، دوربین دوچشمی با کلی تنوع و محصولات خاص از برندهای معتبر جهان مانند: نیچرهایک، سلسترون، نشنال جئوگرافیک، فرینو و ….

 

نقطه قوت ایران کمپینگ پشتیبانی آنلاین و متخصص آنهاست که در هر ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستند و مشورت بی طرفانه به شما می دهند که در حال حاظر در بازار همچین اتفاقی صورت نمی گیرد و هر فروشگاه می خواهد محصولات خود را به فروش برساند اما ایران کمپینگ به دلیل اینکه نماینده چندین برند است و تمام محصولات برندهای متفاوت را دارد دست شما برای انتخاب و مقایسه بسیار باز است و بزرگتر از هر فروشگاه فیزیکی و با تنوع کالایی در حدود ۱۰۰۰ کالا می باشد که آن را می توان به یک هایپر مارکت وسایل کمپینگ و اپتیک تشابه داد.

از مزیت های دیگر این مجموعه می توان به  راهنماهای خرید این سایت اشاره کرد که به تفسیر و توضیح محصولات و روش خرید آنها اشاره می کند و حتی برای خرید تلسکوپ و تیر و کمان نیز که محصول تخصصی محسوب می شود راهنمای خرید تلسکوپ و راهنمای خرید تیرو کمان، راهنمای خرید أنواع دوربین های دوچشمی نیز نوشته شده است و شما را به زبان ساده برای خرید محصولات راهنمایی می کند.

نکته بعدی که توجه شما را جلب می کند دسته بندی کامل فروشگاه ایران کمپینگ است که برای مثال در تلسکوپ می توانید دسته بندی تلسکوپ های شکستی که سبک قدیمی گالیله ای است و معروفترین نوع تلسکوپها محسوب می شود را در کنار دسته تلسکوپهای نیوتونی و ترکیبی نسل جدید ببینید و یا در زیر دسته کمپینگ و کوهنوردی می توانید از چادر و کیسه خواب تا لوازم روشنایی کمپینگ و میز وصندلی کمپینگ و … را پیدا کنید.

دسته بندی تخصصی کمپینگ فروشگاه ایران کمپینگ بسیار گسترده است و تمامی نیازهای شما را برای یک کمپ ایده ال تامین خواهد کرد از ظروف کمپینگ، زیر اندازو چادرهای مسافرتی و کوهنوردی، کوله و درای بگ کمپینگ تا پوشاک تخصصی برای کمپینگ و کوهنوردی را در خود جا داده در اصل این دسته بندی شامل ۲۴ زیر دسته است که شما را برای خرید آسان یاری می کند.

در فروشگاه اینترنتی ایران کمپینگ می توانید مشخصات، نقد و بررسی انواع دوربین های دوچشمی را مشاهده کرده و با مقایسه محصولات موجود از بین برندهای معتبر جهان مانند: زایس، اشتاینر، سلسترون … بهترین دوربین دوچشمی مورد نظر خود را پیدا کنید همچنین در این دسته می توانید از خدمات پس از فروش این دوربین ها هم بهره ببرید.

خب شاید الان مجاب شده باشید که از این سایت دیدن کنید اما قبل از هر خریدی مهم این است که کالای خریداری شده کی به دست شما میرسد. شما بعد هر خرید از فروشگاه ایران کمپینگ پیامکی دریافت می کنید که کالای خریداری شده شما بعد از دو الی چهار روز کاری به دستتان میرسد اما بخواهیم دقیق به این مبحث بپردازیم برای کالاهای اپتیکی تحویل بسیار سریع است و ممکن است حتی در همان روز هم تحویل بگیرید در کالاهای کمپینگ هم به دلیل تنوع زیاد و انبار داری باید کمی تعمل کنید و نهایتا برای تحویل دو یا سه روز صبر کنید البته این مجموعه در تلاش است تا این زمان را تا حد امکان کاهش دهد.

شاید برای شما هنوزم سوال باشد که چگونه به خرید اینترنتی محصولات اطمینان کنیم همان طور که خود سایت بیان کرده تمامی محصولات گارانتی سلامت و اصالت کالا را دارند و در کنار این موضوع  نماد اعتماد الکترونیک سایت خیال شما را برای خرید از مجموعه راحت می کند البته ما با سایت تماس گرفتیم و برای محصولاتی که در دفتر مجموعه موجود باشد شما می توانید به صورت حضوری هم اقدام کنید حتی اگر در دفتر هم موجود نباشد با پیش پرداخت ۱۰ درصد مبلغ فاکتور کالا را برایتان به دفتر انتقال می دهند تا بتوانید حضوری برای خرید و تحویل به دفترشان مراجعه کنید.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 493 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 22:46

گروه مهندسی تیوان

آشنایی با گروه مهندسی تیوان

گروه مهندسی تیوان طراح و مجری سازه های چادری ثابت و متحرک و طراحی کافه در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در ارائه بهترین سازه های سبک به معماری نوین آغاز کرده است.

معماری نوین امروزه بسیار علاقه مند به استفاده از سازه هایی با متریال های سبک و قابل بازیافت با عمر مفید بالا می باشد.

سازه های چادری که زیر مجموعه سازه های سبک در صنعت ساختمان دسته بندی می شوند امروزه بسیار پرکاربرد و قابل استفاده در فضاهای مختلف هستند.

تاریخچه سازه های چادری

در گذشته های بسیار دور انسان ها برای محافظت از خود رد برابر عوامل محیطی از چادر استفاده می کردند و در آنها ساکن بودند.

بعد از گذشت سال ها امروزه نیز از این سازه ها اما به روشی متفاوت و متریالی مثل پارچه پی وی سی به جای پوست حیوانات استفاده می شود.

سازه چادری معماری نو

سازه کششی در معماری امروزه بسیار پر کاربرد است. این سازه ها با هزینه مقرون به صرفه و عمر مفید بالا در پوشش فضاهای مختلف کاربرد دارند که به طور مختصر مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد.

آشنایی با گروه مهندسی تیوان
آشنایی با گروه مهندسی تیوان

سایبان ماشین و پارکینگ

بدلیل اینکه بدنه بسیاری از ماشین ها ظریف بوده و درمقابل نور خورشید آسیب پذیر هستند، استفاده از سایبان ماشین میتواند به افزایش عمر ماشین کمک کند. بنابراین، شما برای افزایش طول عمر ماشین خود نیاز به سایبان ماشین یا در وسعت بزرگتر سایبان پارکینگ دارید

سایبان پارکینگ به سرعت قابل ساخت و نصب خواهند بود. در مناطق بارانی استفاده ازسایبان ماشین بهترین ایده برای تمیز بودن همیشگی وسیله نقلیه شما خواهد بود.

سقف متحرک

این سایبان ها کاربری بالاتری دارند به این دلیل که در این سازه ها موتوری تعبیه شده است و به وسیله این موتور سقف با یک ریموت به راحتی باز و بسته می شود. داشتن فضای چهار فصل بهترین ویژگی استفاده از این سازه سقف متحرک در پوشش سقف می باشد.

سایبان حیاط

زندگی شهری و دغدغه های آن سبب تمایل انسان ها به بودن در محیط باز را بیشتر از قبل کرده است. برای استفاده بیشتر از حیاط خانه یا حیاط ویلا داشتن سایبان می تواند شرایط را بهتر و بهینه تر کند. سایبان حیاط با استفاده از پارچه پی وی سی و عمر مفید بین ۲۰ تا ۳۰ سال خواهد داشت و البته زیبایی ظاهری این سازه تغییری چشم گیر در فضای شما ایجاد خواهد کرد.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 350 تاريخ : دوشنبه 7 تير 1400 ساعت: 21:49

ایران ایر (IRAN Air): شرکت هواپیمایی معتبر با جایگاه فرست کلاس

معرفی هواپیماهای فرست کلاس ایران

 پروازهای فرست کلاس یکی از دسته خدمات شرکت‌های هوایی است. تمام شرکت‌ها خدمات خود را در زیرگروه‌هایی دسته‌بندی می‌کنند. هرچه میزان کیفیت و سطح خدمات افزایش یابد، هزینه بلیت نیز بیشتر می‌شود.

اعتمادآنلاین| پروازهای فرست کلاس یکی از دسته خدمات شرکت‌های هوایی است. تمام شرکت‌ها خدمات خود را در زیرگروه‌هایی دسته‌بندی می‌کنند. هرچه میزان کیفیت و سطح خدمات افزایش یابد، هزینه بلیت نیز بیشتر می‌شود. همین‌طور ارزان‌ترین بلیت‌ها کم‌ترین خدمات را شامل می‌شوند. به‌طورکلی دسته‌بندی سطح خدمات شامل فرست کلاس (گران‌ترین و بهترین)، بیزنس کلاس (گران و عالی)، پریمیوم اکونومی (متوسط به بالا) و اکونومی (متوسط و معمولی) می‌شوند. طبیعت بلیط های فرست کلاس هر شرکت هواپیمایی گران‌ترین و بلیط های اکونومی ارزان‌ترین آن‌ها هستند.

 

ایران ایر (IRAN Air): شرکت هواپیمایی معتبر با جایگاه فرست کلاس


در ایران نیز چندین شرکت هواپیمایی معتبر و شناخته‌شده وجود دارد. این شرکت‌ها نیز برحسب خدماتی که ارائه می‌دهند هزینه‌های مختلفی دریافت می‌کنند. یکی از معتبرترین خطوط هوایی ایران، شرکت ایران ایر است. ایران ایر از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی است که اتفاق از شهرت خوبی نیز برخوردار است. این هواپیمایی پروازهای خود را در دو کلاس اکونومی و فرست کلاس انجام می دهد که پروازهای فرست کلاس به عنوان هما کلاس شناخته می شوند. این نام از اسم قدیمی این شرکت هواپیمایی گرفته شده است. به طور کلی در پروازهای ایرانی بیزنس کلاس و فرست کلاس در یک دسته قرار می گیرند.

 

هواپیماهای فرست کلاس ایران

مسافران فرست کلاس ایران ایر از خدمات ویژه ای برخوردارند. این خدمات شامل منوی مخصوصی از غذاهای گرم است. مسافران می توانند بسته به میل شان هر غذایی را که می خواهند سفارش دهند. همین طور چند نوشیدنی مختلف سرو می شود که محدودیتی برای تعداد آن وجود ندارد. ظروف استفاده شده در کلاس درجه یک پرواز ایران ایر، چینی و قاشق های آن استیل است. در حالی که در پروازهای معمولی غذاهای سرد و بسته بندی شده به همراه ظروف پلاستیکی سرو می شوند.

 

خرید بلیط فرست کلاس ایران ایر، این امکان را به شما می دهد تا فضای راحت تری در طول پرواز داشته باشید. صندلی های مبله که فضای جلوی بیشتری دارند. بنابراین مسافران در طول پرواز راحت تر هستند. همین طور مسافران فرست کلاس زودتر از سایر مسافران سوار هواپیما می شوند و هنگام پیاده شدن نیز الویت با آن ها است. بنابراین هیچ معطلی را احساس نمی کنند.

 

طبیعتاً همان‌طور که خدمات بیشتری در پروازهای فرست کلاس ایران ایر ارائه می شود، به همان نسبت نیز گران‌تر هستند. تفاوت قیمت بلیط های فرست کلاس و اکونومی ایران ایر را در سایت سفرمی می توانید بررسی کنید.

 

ماهان ایر: به فکر کودکان شما در سفر هوایی فرست کلاس هست


یکی دیگر از شرکت های معتبر هواپیمایی، شرکت ماهان است. این شرکت در کل برای پروازهای داخلی و خارجی دو کلاس اکونومی و بیزنس دارد. در پروازهای اکونومی یک وعده غذای اصلی و یک نوشیدنی سرو می شود. خدمات پروازهای فرست کلاس بهتر و بیشتر است. البته در پروازهای خارجی شرایط ایده آل تری وجود دارد.

هواپیماهای فرست کلاس ایران

علاوه بر سرویس های پذیرایی، یک پکیج بهداشتی و آرایشی به مسافران داده می شود. همین طور پتو و بالش ضدعفونی شده برای هر مسافر وجود دارد. به اضافه این که به کودکان زیر دو تا ۱۲ سال هدیه کوچکی داده می شود تا در طول پرواز با آن سرگرم باشند و همین طور به عنوان یادگاری از ماهان با خود ببرند. برای رزرو بلیط های هواپیمایی ماهان می توانید از سایت سفرمی استفاده کنید. در این سایت امکان جست و جو با فیلتر های مختلفی وجود دارد.

 

جمع بندی


هزینه پروازهای فرست کلاس بسیار بیشتر از پروازهای معمولی است. این هزینه گاهی دو یا حتی چند برابر پروازهای اکونومی می شود. البته خدماتی هم که ارائه می شود قابل توجه است. خصوصاً در پروازهای طولانی که خستگی بیشتر است، صندلی هایی با فضای بیشتر در کیفیت سفر بسیار تاثیر گذارند. البته این خدمات در شرکت های مختلف با یکدیگر فرق دارد. بعضی شرکت ها تنها صندلی راحت تری دارند و منوی غذایی آن ها متفاوت است اما بعضی دیگر امکاناتی را ارائه می دهند که ممکن است حتی باورتان نشود. خطوط هواپیمایی که اتاق خوابی کامل، با تخت خوابی لوکس، تلویزیون، حمام اختصاصی، رستوران لوکس و ... را به مسافران خود ارائه می دهند. البته همان طور که خدمات این شرکت ها منحصر به فرد است قیمت بلیط آن نیز بسیار گران است.

 

در نهایت برای بررسی تمام شرکت های هواپیمایی و انتخاب بلیط مورد نظر باید به سایتی معتبر و البته مرجع مراجعه کرد. سفرمی در این زمینه می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این سایت پروازها به تفکیک مسیر، شرکت هواپیمایی، قیمت و ... قابل جست و جو هستند. به علاوه آفرها و تخفیف های لحظه آخری ویژه ای ارائه می شود که هزینه های تان را به طرز چشم گیری کاهش می دهد.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 549 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 15:48

روانکارهایی تجدید پذیر

چه روانکارهایی تجدید پذیر هستند؟

شاید عباراتی همچون سازگار با محیط زیست، زیست تخریب پذیر، غیر سمی و سبز، زیست بنیان و غیره را بارها در حوزه صنعت شنیده باشید. امروزه این عبارات، تبدیل به امتیاز فروش برای افراد بازاریاب و تولیدکنندگان حوزه روانکارها شده است. البته، این عبارات دارای معانی مختلفی می باشند. از جمله علت هایی که سبب روی آوردن به سمت تولید روانکارهای دوست دار طبیعت شده است، می توان علاوه بر الزامات قانونی، به افزایش تقاضا جهت بکارگیری محصولات دوست دار محیط زیست اشاره نمود. با توجه به محدود بودن ذخایر معدنی مشتق شده از نفت، روز به روز نیاز به منابع تجدید پذیر و جایگزین بیشتر احساس می شود.

چه روانکارهایی تجدید پذیر هستند؟
چه روانکارهایی تجدید پذیر هستند؟

منظور از محصولات بی خطر و ایمن برای محیط زیست چیست؟

از آنجا که برای محصولات بدون خطر و امن تعریف کلی در نظر گرفته نشده است، ولی عوامل مؤثری که نقش بسزایی در محاسبه میزان ایمنی یک محصول دارند می توان به سمیت زیست محیطی، تجدیدپذیری، زیست فعالی، زیست فروپاشی اشاره نمود. یکی از دلایلی که سبب ناایمن تلقی شدن روانکارها می گردد، منشأ نفتی آنها است. علاوه بر آن، با توجه به افزایش روانکارها در طبیعت، به راهکاری جدی برای مقابله با آلودگی های زیست محیطی نیاز می باشد.

دو شیوه ارائه شده جهت مقابله با روانکارها، در واقع روشی جهت ایجاد محدودیت در دفع روانکارها در محیط زیست و همچنین بکار بردن روانکارهای تجدید پذیر در صنایعی که به صورت مستقیم بر محیط زیست اثر می گذارند، می باشد، صنایعی همچون، جنگلداری، معادن، کشاورزی، شهرداری ها، دریا و غیره. در ادامه قصد داریم، اصطلاحاتی را که جهت بررسی روانکارهای دوست دار طبیعت به کار می روند، تعریف کنیم.

۱-زیست فروپاش

به تجزیه شیمیایی روانکارها در حضور باکتری ها یا میکروارگانیسم ها، زیست فروپاش اطلاق می گردد. با توجه به وجود تعاریف بسیار در صنعت در مورد زیست فروپاش، یکی از تعاریف منطقی که در این زمینه و مطابق با استاندارد ASTM D6064 ارائه می گردد، این است که آن را تابعی از درجه تخریب، زمان و روش آن می داند. بر اساس دو معیار کلی است که زیست فروپاش مورد ارزیابی قرار می گیرد که عبارت اند از:

تجزیه شیمیایی روانکارها
تجزیه شیمیایی روانکارها

به تجزیه شیمیایی روانکارها در حضور باکتری ها یا میکروارگانیسم ها، زیست فروپاش اطلاق می گردد.

  • تخریب اولیه: که استفاده از آن جهت اندازه گیری میزان تضعیف پیوند کربن-هیدروژن می باشد.
  • تخریب ثانویه

با کمک طیف سنجی مادون قرمز، تخریب اولیه مورد اندازه گیری قرار می گیرد، که برای مشخص کردن درصد تجدید پذیری روانکارها می باشد. می توان گفت که آزمون -L33-93 شورای هماهنگی اروپا یا CEC، از پرکاربردترین روش ها جهت اندازه گیری این معیار محسوب شده و مدت زمان اجرای آن ۲۱ روز می باشد.

تخریب ثانویه که مدت زمان اجرای آن ۲۸ روز بوده، در واقع سیر تکاملی دی اکسید کربن توسط فرایند تخریب می باشد و معروف به تجزیه پذیری نهایی است. جهت تعیین نهایی زیست فروپاش، رایج ترین شیوه بکار رفته که از طریق سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ارائه می گردد با عنوان (OECD) 301B / ASTM D5864 معرفی می شود.

اگر تجزیه بیولوژیکی روانکارها با روش OECD 301B بیشتر از ۶۰ درصد و با روش CEC L-33-93 بالاتر از ۸۰ درصد باشد، در آن صورت می توان آن را به عنوان روانکار دوست دار طبیعت محسوب نمود.

گریس های گرافیتی پترو پرند پارت کاملا تجدید پذیر می باشند. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۲-زیست بنیان

به روانکارهای دوست دار طبیعت که از نباتات، مواد گیاهی و موادی با منشأ حیوانی تهیه می شوند، توسط ایالت متحده زیست بنیان اطلاق می گردد. در واقع بهره‌ گیری از روانکار های نباتی، معیار مورد نظر وزارت کشاورزی ایالات متحده، جهت زیست بنیان بودن تولید یک محصول نمی ‌باشد. در این خصوص، برای رعایت استاندارد ها و همچنین بهبود عملکرد صنایع، معمولاً یک سری مواد غیر زیست بنیان لازم و ضروری می باشد. طبق معیار های این وزارت و دیگر سازمان ‌های نظارتی، استفاده بیش از ۵۰ درصد از روانکار های نباتی در فرمولاسیون خاص یک محصول، زیست بنیان مطرح می گردد.

مثلاً تولید غلیظ کننده های مربوط به گریس که از اسید های چرب بهره می گیرند، یک زیست بنیان می باشد، حتی اگر دارای خاصیت زیست فروپاشی نباشند. از این رو، در تعریف مواد زیست بنیان و روانکار های دوستدار محیط زیست باید بگوییم، این مواد، محصولاتی هستند که از مواد تجدید پذیر و زیست فروپاشی به مقدار فراوان تولید می‌ شوند.

بررسی عملکرد روانکار ها
بررسی عملکرد روانکار ها

 

اصطلاح گرین یا سبز و مفهوم آن

یکی از بهترین اصطلاحات در زمینه صنعت، گرین یا سبز می باشد که با محیط زیست هماهنگی زیادی دارد. در خصوص، برخی از محصولات که ساختار نباتی هم ندارند، به عنوان یک زیست فروپاش در بازار موجود هستند. در حقیقت احتمال دارد که این روانکار ها شامل فلزات سنگین و مواد سمی دیگر نباشند، ولی زیست تخریب پذیر نیز نمی باشند. بر این اساس، هنگام انتخاب اینگونه محصولات باید این مورد را توجه قرار داد که مفهوم گرین یا سبز بودن، حتماً زیست فروپاشی بودن نمی باشد.

به طور کلی محصولات دارای رنگ سبز و یا فاقد فلزات سنگین، به طور قطع سازگار با محیط زیست نیستند. در واقع این محصولات باید از منابع تجدید پذیر تولید شوند و یا لزوماً زیست فروپاش باشند. در این بین، محصولاتی هستند که به صورت طبیعی و با سرعت بالایی بدون تولید گاز های سمی، به اجزای کوچکتر تقسیم می شوند و تجزیه می گردند. این محصولات که مبتنی بر منابع تجدید پذیر می باشند، دوستدار محیط زیست و طبیعت هستند. بنابراین تهیه و تولید اینگونه روانکار ها باید با روغن های گیاهی و عاری از هر گونه فلزات سنگین و مواد و فرآورده های سمی باشد.

مقایسه و بررسی عملکرد روانکار ها

در حقیقت تولید روانکار ها با روغن ‌های نباتی دارای مزایای زیادی می باشد. این مواد، خواص روغنی بالایی را در زمان تولید با یک سری محصولات مناسب محیط زیست ارائه می نمایند که با کاهش اصطکاک و ساییدگی و همچنین چسبندگی و نقطه اشتعال زیاد همراه می باشد و سبب بالا رفتن ایمنی آنها می گردد. باید بدانید که عملکرد پایین هنگام افزایش دما، حاصل پایداری در برابر گرما و اکسیداسیون پایین می باشد.

در این بین، پمپاژ ضعیف در دمای بسیار پایین باعث کاهش کارایی می شود که باید مد نظر قرار گیرد. ماندگاری روانکار ها نیز به علت قابلیت تجزیه پذیری آنها در اکسیژن، محدود می ‌باشد. تحقیقات نشان می دهند که بعضی از گریس های نباتی با نفتی به علت تفاوت های شیمیایی بین آنها، ناسازگار هستند.

انتخاب روانکار های تجدید پذیر
انتخاب روانکار های تجدید پذیر

 

در حالت کلی، نکته مهم در انتخاب روانکار های دوستدار طبیعت، ایمنی محیط زیست و تلاش و کوشش جهت جایگزینی منابع مهم با ذخایر نفتی می باشد. با همه اینها، غلبه بر معایب و محدودیت هایی که در بالا به آن اشاره نمودیم و همچنین قیمت به صرفه می تواند نقش به سزایی در آینده این روانکارها داشته باشد.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 389 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 1:03

حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل!

حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل!

اگر شما در آمل زندگی می‌کنید احتمالا بارها سروکارتان به مشکلات متعدد حقوقی و ... خورده است و به شدت احساس نیاز به یک وکیل حرفه‌ای برای مشکلات ایجاد شده داشته‌ید.

البته پیدا کردن یک وکیل کاربلد و خبره در آمل، کارساده ای نیست، اما نشد ندارد و کلید پیدا کردن بهترین وکیل در آمل، در ابتدا آشنا بودن با ویژگی‌های یک وکیل حرفه‌ای است.

چنانکه شما نیز دوست دارید با بهترین وکیل آمل آشنا شوید تا در زمان ایجاد مشکلات حقوقی از او استفاده کنید، تا پایان این مطلب، با ما همراه باشید.

حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل حل مشکلات حقوقی از راه قانونی با کمک بهترین وکیل آمل

چطور مشکلات حقوقی‌مان را در آمل، حل کنیم؟

تنها راه حل قطعی برای رهایی از مشکلات و مسائل اینچنینی، مراجعه به وکلا می‌باشد، اگر قصد انتخاب وکیل را دارید، معیارهای یک وکیل خوب را که در ادامه خدمت‌تان، ارائه می‌شود را در نظر بگیرید و بر این اساس، وکیل محبوب‌تان را پیدا کنید.

 

راهنمای انتخاب بهترین وکیل آمل

در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هر وکیل خوب و کاربلدی، در دنیای امروز حقوق و وکالت، باید داشته باشید، آشنا شوید.

  1. دانش بالا
  2. تجربه زیاد
  3. رضایت بالای موکلین
  4. فن بیان قوی
  5. هوش و ذکاوت
  6. قلم گیرا و سنگین
  7. برخورد محترمانه
  8. حفاظت از اسرار مردم
  9. ارائه راه حل‌های سریع و کم هزینه
  10. تعهد اخلاقی
  11. ساده سازی مسائل برای موکل
  12. تخصص روی حوزه‌های خاص
  13. پرهیز از دروغ گویی و ...

 

آیا معیارهای بالا برای انتخاب وکیل در  آمل کافی است؟

قطعا پاسخ این پرسش، یک نه قاطع است! زیرا شما علاوه بر درنظر گرفتن 13 معیار فوق، زمان انتخاب وکیل‌تان باید موارد دیگری را بررسی کنید تا خیالتان از هرجهت بابت کیفیت کار وکیل مدنظرتان آسوده شود.

فرضا اگر شما در حوزه خیانت در امانت، به دنبال وکیل هستید، پیشنهاد می‌شود درباره سابقه موفقیت پرونده‌های مربوطه به مسئله‌ای که اکنون دارید سوال کنید، تا خیالتان از بابت تخصص وکیل، آسوده شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید زمان انتخاب وکیل در آمل در نظر بگیرید، میزان تجربه و رضایت موکلین سابق است، پس با وسواس، رزومه وکلا را بررسی کنید و بهترین وکیلی که یقین پیدا کردید، کلید قفل مشکلات شما در دستانش است را انتخاب کنید.

 

کدام یک از وکلای آمل، تمامی ویژگی‌های یک وکیل خوب را دارند؟

در میان تمامی وکلای شهر زیبای آمل، تنها دکتر زین العابدین فرهادی، با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در دنیای حقوق و وکالت، همه ویژگی‌های یک وکیل حرفه‌ای و کاربلد را دارد که شما می‌توانید با خیالی آسوده از او به عنوان یک وکیل خبره کمک بگیرید.

 

چرا دکتر فرهادی ؟

دکتر زین العابدین فرهادی، طی تمامی سال‌های فعالیت خود در دنیای حقوق، با جلب رضایت 99% موکلین در پی حل مشکلات خود و رها شدن از مراجعه به دادگاه و ... به عنوان بهترین وکیل آمل، شناخته شده است.

ایشان، بی‌شک با داشتن رزومه درخشان در رشته وکالت، بهترین وکیلی است که می‌توانید با کمک او مشکلات حقوقی‌تان را در آمل حل کنید و برای همیشه از نگرانی‌های مسائل حقوقی که داشتید، آسوده خاطر شوید.

 

سخن پایانی

در دنیای امروز، تنها راه قطعی برای حل شدن مسائل حقوقی و مشکلات اینچنینی، مراجعه به یک وکیل کاربلد و حرفه‌ای است.

در این مطلب، ویژگی‌‌های یک وکیل خوب و حرفه‌ای + معرفی بهترین وکیل آمل که تمامی ویژگی‌های فوق را دارا است، خدمت شما همراه گرامی، ارائه شد.

اگر شما نیز در آمل زندگی می‌کنید و مدت‌هاست که درگیر مسائل حقوقی هستید و نیاز به کمک دارید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا از طریق سایت دکتر زین العابدین فرهادی، با بهترین وکیل آمل، ارتباط برقرار کنید.

 

drzfarhadi.ir/بهترین-وکیل-آمل/

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 568 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:30

فروشگاه آی بی کال | مرجع تخصصی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی

فروشگاه آی بی کال | مرجع تخصصی گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی

امروزه طبق آماری که به دست آماده، مشخص شده است آمار خرید لوازم دیجیتال روز به روز در حال افزایش بوده و افراد بسیاری هستند که روزانه به خرید این دست از محصولات می‌پردازند. نکته‌ای که در رابطه با این موضوع وجود دارد، این است که خرید خود را از کجا و از چه فروشگاهی انجام دهیم؟ چرا که اصل بودن کالاهایی مانند گوشی موبایل و لپ تاپ بسیار حائز اهمیت خواهند بود و از همین جهت باید فروشگاه معتبری را برای این خرید انتخاب کرد. در این راستا ما به شما فروشگاه آی بی کال را پیشنهاد می‌دهیم.

اگر شما از دسته افرادی هستید که تصمیم به خرید گوشی دارید و نمی‌دانید که خرید خود را از چه فروشگاهی انجام دهید، ما به شما آی بی کال را پیشنهاد می‌دهیم؛ شما می‌توانید با مراجعه با این سایت از محصولاتی که این فروشگاه در اختیارتان قرار داده است، مطلع شوید و سپس متناسب با سلیقه و نیازی که دارید، محصول مورد نیاز را خریداری کنید.

زمانی که شما برای خرید محصولات دیجیتال، خرید لپتاپ و تبلت به این سایت مراجعه می‌کنید، منویی را در کنار صفحه خواهید دید. این فروشگاه شرایطی را برای شما فراهم آورده است که می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان، از بین برندهای معتبر نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی، مایکروسافت و … محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای مثال اگر شما به دنبال گوشی مناسب برای خود هستید، این گزینه را انتخاب می‌کنید؛ سپس لیست دیگری برای شما باز خواهد شد که در آن می‌توانید برند موبایل را از بین گوشی موبایل اپل نظیر آیفون ۱۲ پرومکس، موبایل سامسونگ،  گوشی موبایل شیائومی و … ببینید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به محصول مورد نظر خود در کوتاه‌ترین زمان دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر لوازم دیجیتال ، این فروشگاه لوازم دیگری را نیز برای دیگر قسمت‌های صوتی تصویری و سلامتی به طور اختصاصی فراهم آورده است. برای مثال می‌توان به تردمیل هوشمند شیائومی، اپل تی وی و انواع مچ بند و ساعت هوشمند اشاره داشت. همچنین توجه داشته باشید که هر یک از دسته‌ها خود نیز محصولات گوناگونی را تحت پوشش در می‌آورد.

به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید محصولات صوتی تصویری هستید، به این قسمت می‌روید و سپس انتخاب می‌کنید که کدام دست از محصولات را نیاز دارید؟ شما می‌توانید از این فروشگاه لوازمی چون هدفون و هندزفری، تلویزیون هوشمند، اسپیکر و کنسول بازی سونی و مایکروسافت را تهیه کنید؛ یا در انتخاب دیگر، می‌توانید منوی مربوط به خرید لپ تاپ را نیز برگزینید. در این قسمت نیز برای شما انواع لپ تاپ بر اساس حافظه داخلی، مقدار رم، مقدار گرافیک و … وجود دارد را قرار داده اند. شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای این سایت را برای خرید خود انتخاب کنید.

البته موضوع جالب‌تری نیز در رابطه با فروشگاه آی بی کال وجود دارد و آن این است که فروشگاه برای هر مجصول یک نقد و بررسی کامل قرار داده و هر محصول را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و نقاط مثبت و منفی مربوط به هر محصول به همراه گالری تصاویر آن محصول محیا نموده است.

چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟
چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟

چرا آی بی کال را برای خرید خود انتخاب کنیم؟

در رابطه با خرید لوازم دیجیتال و محصولات دیگری خرید گوشی موبایل و لپ تاپ، ما به شما فروشگاه آی بی کال را پیشنهاد دادیم. شاید برای شما سوال پیش آید که این فروشگاه چه چیزی دارد که ما آن را به عنوان یک فروشگاه مناسب در زمینه خرید کالای دیجیتال و صوتی تصویری معرفی کردیم؟ در رابطه با پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم این فروشگاه را به طور کامل برای شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

با هدف گسترش خدمات آنلاین و تسهیل خدمات دهی به مشتریان محترم ، شرکت اوج به عنوان یکی از تامین کنندگان رسمی تلفن همراه در کشور و با مجوز واردات و خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه از وزارت صنایع ،معادن و تجارت جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعطای نمایندگی فروش محصولات خود به مجموعه آی بی کال نموده است.

گروه آی بی کال با بهره گیری از نیروهای با تجربه و متخصص و نیز پشتوانه ۲۰ سال سابقه کاری در خصوص واردات و توزیع انواع تلفن های همراه و با داشتن نمایندگی های رسمی فروش در شهرهای مختلف کشور و با تکیه بر تجربه و تخصص همکاران خود در زمینه تامین و توزیع  تلفن های همراه توانسته است نسبت به ارائه خدمات با نرخ های رقابتی اقدام و با رعایت اصول حرفه ای در تامین اقلام با اصالت و با کیفیت و نیز ارائه مشاوره های لازم در زمینه خدمات پس از فروش برای مشتریان خود ضمن حذف واسطه های سنتی از چرخه تامین محصول ،زمینه ی خریدی با صرفه و مطمئن را برای مشتریان محترم پدید آورد.

این روزها که فروش آنلاین لوازم دیچیتالی نظیر گوشی گوشی موبایل با افزایش دسترسی همگانی به اینترنت، بازار خوبی پیدا کرده است جلب اعتماد کاربران بیش از پیش وظیفه هر فروشگاه اینترنتی میباشد. اصل بودن کالا، گارانتی بازگشت، ارسال سریع و مشاوره های تخصصی رایگان از ویژگی های مهم و اساسی در فروشگاه آی بی کال می باشد.

در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟
در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟

در فروشگاه آی بی کال چه برندهایی را می‌توان تهیه کرد؟

تنوع برندها در آی بی کال بسیار متنوع و شامل برندهایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، مایکروسافت، سونی، جی بی ال و … در دسته بندی گوشی موبایل، لپ تاپ، تلبت، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند، هدفون و اسپیکر، کنسول بازی، پاوربانک و سایر لوازم جانبی می باشد.

فروشگاه آی بی کال با استفاده از تجربه بازار سنتی و تلفیق آن با بازار آنلاین، بستری مناسب و مورد اعتماد برای مشتریان خود ایجاد نموده است. جستجوی آسان، اطلاعات کامل و دقیق در قسمت معرفی محصولات، تخفیف های ویژه و شگفت انگیز، ارسال رایگان و اخذ نماد ۲ ستاره از وزرات صنعت از دیگر ویژگی های این فروشگاه می باشد.

اکنون شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، خرید مورد نظر خودتان را انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت فروشگاه تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از بابت انتخاب خود به صورت کامل مطمئن شوید.

شما می‌توانید تمام محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت این فروشگاه انتخاب کنید و پس از آنکه در رابطه با هر یک اطلاعات لازم را به دست آوردید، سفارش آن‌ها را به ثبت برسانید؛ بنابراین با توجه به این موضوع شما می‌توانید در راحت‌ترین حالت ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، سفارش خود را ثبت و سپس آن را درب منزل دریافت کنید.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 576 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 18:51

کار با اینترنت دانلود منیجر به همراه آموزش نکته ها و قابلیت ها
کار با اینترنت دانلود منیجر به همراه آموزش نکته ها و قابلیت ها

با وجود ده ها نرم افزار مدیریت دانلود برای سیستم عامل ویندوز، اما همچنان نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Inteet Download Manager در صدر بهترین برنامه های مدیریت دانلود می باشد. هر کاربری، چه آنهایی که به تازگی از آن استفاده کرده اند و یا آنهایی که سالهاست استفاده می کنند، به بهترین نرم افزار مدیریت دانلود بودن آن معتقدند. اینترنت دانلود منیجر در برابر رقباء خودش با سرعت بالای دانلود کم نظیر است. از جمله ویژگی های برجسته این نرم افزار، تعیین سرعت دانلود و همچنین زمان بندی کردن دانلودها است علاوه بر قابلیت های جالب و شگفت انگیزی که با خود همراه دارد.

قبلا در سایت در مقاله با عنوان چیزهایی که از اینترنت دانلود منیجر باید بدانیم در رابطه با آن صحبت کردیم که می توانید مراجعه کرده و ببینید. اما در این بخش نیز قصد داریم به 7 ویژگی آن بپردازیم، خصوصیاتی که شاید خیلی ها هنوز از اینترنت دانلود منیجر نمی دانند.

فعال کردن حالت دارک مود

آموزش کار با اینترنت دانلود منیجر

نحوه کار با اینترنت دانلود منیجر

مثل خیلی از نرم افزارهای دیگر کامپیوتر، اینترنت دانلود منیجر نیز از حالت دارک مود Dark Mode پشتیبانی می کند. این ویژگی از طرفی باعث کاهش ضرر به چشم و از طرفی موجب کاهش مصرف باتری لپ تاپ (با صفحه OLED) خواهد شد. 7 علت کامل نشدن دانلود و مشکل توقف دانلود منیجر

البته حالت دارک مود را می توان از بخش تنظیمات ویندوز 10 اعمال کرد، یعنی کافیه به تنظیمات Settings و سپس Personalization رفته و از سمت چپ روی Colors کلیک کرده و از بخش Choose your color گزینه Dark را انتخاب کنید. اما اگر از این طریق موفق نشدید و یا فقط می خواهید حالت دارک را برای IDM فعال کنید، می توانید از رابط کاربری خود برنامه به منوی View رفته و گزینه Dark Mode support را فعال کنید.

اسکن فایل ها بعد از دانلود

طریقه کار با اینترنت دانلود منیجر

ترفندهای اینترنت دانلود منیجر

برنامه اینترنت دانلود منیجر می تواند به صورت خودکار بعد از دانلود فایل ها، اسکن را شروع کرده و دنبال ویروس ها یا برنامه های مخرب بگردد. این کار با کمک آنتی ویروسی که روی کامپیوتر نصب هست انجام میگیرد. این کار باعث می شود که همیشه فایل هایی که از جاهای مختلف در اینترنت دانلود میکنید و مشکوک هستند، مورد اسکن قرار گرفته و نگرانی شما برطرف شود.

برای فعال کردن این ویژگی، نرم افزار را اجرا کرده و از منوی دانلودها Downloads در نوار ابزار و انتخاب گزینه ها Options به تب Downloads رفته و روی کلید Edit در پایین پنجره کلیک کنید. حالا روی Browse در مقابل فیلد Virus scanner program زده و فایل اجرایی آنتی ویروس (با فرمت exe) نصب شده روی کامپیوتر را انتخاب کنید.

البته دقت داشته باشید که فعال کردن این ویژگی تا زمانی که ویندوز دیفندر Windows Defender یا آنتی ویروسی با قابلیت Real-time protection روی سیستم دارید، ضرورتی ندارد چون خود آنها به محض دانلود فایل جدید شروع به اسکن می کنند و به همین خاطر است که گاهی هنگام دانلود فایلی می بینید که ویندوز دیفندر مشکوک شده و هشدار می دهد.

دانلود هر محتوایی از هر سایتی

روش آموزش اینترنت دانلود منیجر

روش کار با اینترنت دانلود منیجر

اینترنت دانلود منیجر ابزار قدرتمندی به نام Grabber دارد که این قابلیت را برای کاربر فراهم می کند که بتواند از هر سایتی که خواستید تمام عکس ها یا فایل های صوتی و یا حتی ویدیوها را با یک کلیک دانلود کند. همچنین اجازه می دهد کل سایت را بارگیری کرده تا در هنگامی که اینترنت ندارید بتوانید در آن سایت مرور کنید.

برای دسترسی به این ویژگی برنامه را اجرا کرده و به منوی Tasks بروید و روی Run site grabber کلیک کنید. یا می توانید از نوار بالا روی آیکون میانبر Grabber کلیک کنید. تنظیمات خاموش شدن کامپیوتر بعد از دانلود فایل

پنجره ای باز می شود، در فیلد اول نامی برای پروژه خود انتخاب کنید سپس لینک سایت یا صفحه وب را وارد نموده و بعد، از منوی Project template کاری که می خواهید انجام دهد را انتخاب کنید. مانند دانلود تمام تصاویر یا فایل های صوتی یا ویدیوها یا کل فایل ها به استثناء تصاویر و صفحات وب و …

بعد از کلیک روی Next مراحل اضافی برای مدیریت کامل و عمیق برای فایل هایی که می خواهید در کامپیوتر دانلود و جمع کنید، ظاهر می شود. خلاصه در کل ابزار مفیدی است.

افزودن مرورگر جدید به برنامه

طرز کار با اینترنت دانلود منیجر

چگونگی کار با اینترنت دانلود منیجر

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر از همه مرورگرهای معروف پشتیبانی می کند، از جمله مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس و اپرا و مایکروسافت اج و حتی سافاری و اینترنت اکسپلورر و موارد دیگر. یعنی اینکه وقتی داخل این مرورگرها روی لینکی کلیک کنید برنامه به طور خودکار بدون اینکه نیاز به کپی پیست کردن لینک داخل دانلود منیجر باشد، کار را انجام می دهد.

می توانید مرورگرهای جدید را هم اضافه کنید مثلا اگر از مرورگر Vivaldi استفاده میکنید که در مقایسه با بقیه مرورگرها نسبتا جدید است، و می خواهید به دانلود منیجر اضافه کنید، منوی دانلودها Downloads را باز کرده و گزینه ها Options را انتخاب کنید و بعد از آن روی کلید افزودن مرورگر Add browser بزنید سپس فایل اجرایی با فرمت exe مرورگر را انتخاب کنید. در ضمن می توانید برنامه IDM را در هر مرورگری برای انجام امر دانلود با فعال کردن Advanced Browser Integration در همان پنجره، ادغام کنید.

ذخیره یک کپی از لیست دانلودها

چطور با اینترنت دانلود منیجر کار کنیم

چگونه با اینترنت دانلود منیجر کار کنیم

اگر قصد دارید کامپیوتر جدیدی بخرید یا هارددیسک را تغییر دهید و یا اینکه ویندوز جدید نصب کنید، می توانید نسخه ای از لیست فایل هایی که دانلود کردید را با کمک برنامه اینترنت دانلود منیجر ذخیره کنید و بعدا دوباره برگردانید.

برای این کار به منوی وظیفه ها Tasks بروید و روی گزینه صدور کردن Export بزنید سپس خروجی را مشخص کنید که به صورت فایل متنی text file باشد یا به نحوی باشد که فقط با استفاده از خود برنامه قابل خواندن باشد.  در هر صورت بعد از ذخیره فایل روی کامپیوتر می توانید لیست دانلود را بار دیگر برگردانید، کافیه این بار از منوی وظیفه ها Tasks روی گزینه Import کلیک کنید.

تعیین صدای هشدار

نحو کار با اینترنت دانلود منیجر

کار با اینترنت دانلود منیجر به همراه آموزش

اینترنت دانلود منیجر می تواند با صداهای معینی برای دانلودهای مختلف به شما هشدار دهد مانند زمانی که دانلود به پایان می رسد یا اینکه وقتی دانلود با شکست مواجه می شود.

برای فعال کردن این ویژگی می توانید از منوی دانلودها Downloads به بخش گزینه ها Options رفته . سپس به تب Sounds بروید. حالا از آنجا جریانی که می خواهید صدا برای آن تعیین کنید را مشخص نمایید و روی Browse کلیک کرده و فایل صوتی مورد نظر را انتخاب کنید. فرمت فایل صوتی باید wav باشد. می توانید از فایل های صوتی پیش فرض ویندوز در مسیر C:WindowsMedia استفاده کنید.

پایان دانلود

آموزش Inteet Download Manager

کار با Inteet Download Manager

زمانی که چندین فایل مخصوصا فایل های سنگین را برای دانلود به اینترنت دانلود منیجر می سپارید، می توانید پایان کار دانلود را هم مشخص کنید مثلا وقتی فایل ها کامل دانلود شدند کامپیوتر خاموش شود یا برنامه بسته شود یا پنجره “پایان دانلود” ظاهر شود.

برای این کار می توانید از پنجره ای که هنگام دانلود باز می شود به تب Options on completion رفته و تنظیمات و گزینه ها را آنجا ببینید و تیک هر کدام را که خواستید بزنید.

دانلود مقاله | دانشجو.دانلود...
ما را در سایت دانلود مقاله | دانشجو.دانلود دنبال می کنید

نویسنده : عاطفه بازدید : 588 تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 0:26

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :